НОВИНИ від 17.11.2006

Компанії упускають можливість зростання за рахунок дослідження та розвитку

Гроші, які витрачаються на дослідження та розвиток, не є достатнім засобом для зростання продаж. Такі дані нового дослідження, проведеного консалтинговою компанією Booz Allen Hamilton.

Із дослідження можна зробити висновок, що мета витрат набагато сильніше впливає на продуктивність компанії, ніж кількість грошей, які будуть витрачені. Було досліджено 94 компанії — включаючи Toyota, Apple та Google — які зуміли показати кращі результати, ніж конкуренти, хоча й витратили на дослідження та розвиток менші кошти. Таким чином дослідження робить очевидним той факт, що найкраща інновація зазвичай не є найдорожчою.

"Наше дослідження виявило, що більшість компаній здатні досягнути вищого повернення інвестицій на дослідження та розвиток, якщо їх інновації набудуть закінченого вигляду. Тобто весь процес повинен починатися із ідеї і закінчуватися задоволеним споживачем", — стверджує Джон Поттер (John Potter), віце-президент Booz Allen Hamilton.

Так звані "інноватори найвищого рівня" стали відомими не за кількістю грошей, які їм вдалося витратити, а за створення ідеї, вибір проекту, його розвиток, впровадження та комерціалізацію. Наприклад, всесвітня популярність Google стала наслідком роботи над розвитком ідей, у той час як Toyota здобула популярність завдяки ефективному розвитку своїх продуктів.

Показник витрат на дослідження та розвиток послідовно знижувався починаючи із 2001-го року. Дослідження також показало, що серед 500 найбільших компаній світу відсоток витрат на дослідження та розвиток у 2005-му склав 3,5% від продажів, у той час як серед менших компаній цей показник набагато вищий — 7,6%.

За інформацією BBC NEWS.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=849


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua