Керівники не довіряють своїм компаніям
Тенденція ділитися особистою та приватною інформацією із компанією, в якій ви працюєте, набуває сили. Проте, навіть топ-менеджери не завжди довіряють своїй компанії. Такі дані нового міжнародного дослідження.
Занепокоєння викликають результати опитування 1700 топ-менеджерів та лідерів щодо їхнього ставлення до важливості довіри та приватності у корпоративному світі. Дослідження, проведене компанією Unisys у партнерстві з Ponemon Institute, також виявило, що попри зростання обізнаності щодо управління ризиками та безпекою, більше третини компаній не змушують своїх лідерів берегти довіру споживачів, інвесторів, а іноді навіть працівників компанії.
Той факт, що третина топ-менеджерів не довіряє своїм компаніям, не єдиний. Дослідження вказує, що приблизно така сама кількість керівників вважає, що бізнес-партнери не можуть цілковито на них покластися.
"Всі наведені вище дані змушують зробити висновок, що більшість керівників просто не готові до збереження довіри та теплих стосунків із клієнтами і навіть працівниками компанії. Особливо зважаючи на те, що факт негативного впливу недостатку довіри на результати та репутацію компанії є очевидним, — стверджує Mike Gibbons, віце-президент Unisys. — Не менше занепокоєння викликає розрив між бізнесом та інформаційними технологіями щодо того, як створити організацію, якій можна довіряти. Довіра повинна бути закладена у кожен пункт управлінського плану".
Одна з фаз дослідження передбачала опитування генеральних директорів та інших топ-менеджерів у провідних американських та британських компаніях. Вона виявила різницю в поглядах між керівниками інформаційних технологій та іншими лідерами на фактори, які створюють та руйнують довіру.
Лідери з інформаційних технологій виказували куди більшу схильність до захисту приватності та безпеки інформації. У свою чергу бізнес-лідери фокусувалися на фінансових показниках.
Було виявлено також певну різницю в довірі до різних галузей бізнесу. Так, у США однією із сфер, яка викликає найвищий рівень довіри є охорона здоров'я. І саме ця галузь виявилася такою, якій найменше довіряють у Великобританії. Якщо ж говорити про державну владу, то бачимо протилежну ситуацію — їй цілковито довіряють у Британії і не довіряють у США.
"Довіра належить до цінностей, які неможливо виміряти. Тому про неї дуже часто забувають, поки ситуація не набуває критичних обрисів, — пояснює Larry Ponemon, голова правління Ponemon Institute. — У той час як компанії витрачають шалені ресурси на підвищення ринкової вартості, вони упускають із поля зору ті фактори, які можуть мати найбільший вплив на створення довіри серед клієнтів, інвесторів та працівників".
За інформацією management-issues.