Цінність співробітників для компанії більша, ніж клієнтів
Компаніям варто ставити на перше місце благополуччя своїх співробітників, а не турботу про клієнтів. Принаймні саме до такого висновку схиляються аналітики, які проводили опитування серед керівників провідних європейських компаній.
Дослідження, проведене BusinessWeek European Leadership Forum, виявило, що стратегія розвитку людей є найважливішим фактором, що впливає на успіх бізнесу. Керівники компаній, що входять у Top 50 Європи, повідомили, що наявність здібних, ініціативних службовців-професіоналів більш цінно, ніж знання потреб клієнтів.
Ендрю Мінтон (Andrew Minton), співзасновник CriticalEYE і стратегічний партнер форуму, сказав: "Це докорінно міняє старий принцип — ставити бажання клієнта на перше місце. Компанії можуть зробити клієнта щасливим тільки тоді, якщо їхні співробітники оточені турботою і повагою. Зрештою, саме співробітники компанії є відповідальними за відносини із клієнтами і являють цінність бренда".
Керівники, які взяли участь у дослідженні, сказали, що заохочення підприємницького підходу співробітників до роботи було пріоритетом. Важливість управління талантами також значно зросла в останні кілька років у списку пріоритетів керівників.
За інформацією The Independent.