Приховані можливості
Переважна більшість працівників звертають увагу лише на те, скільки грошей отримують наприкінці кожного місяця і не помічають так званих "прихованих" переваг, які отримують на роботі. Як наслідок, вони вважають, що умови праці є гіршими, ніж насправді.
Дослідження переваг, проведене Charlton Consulting Group, спільно із професійними HR-менеджерами та експертами з питань винагороди виявило, що компаніям слід докладати куди більших зусиль на комунікацію прихованих переваг працівників.
Спеціалісти з людських ресурсів переконані, що індивідуальний підхід та персональна комунікація щодо питань винагороди (список всіх коштів, які витрачає роботодавець на своїх співробітників) може сприяти кращому розумінню працівниками тих переваг, які вони отримують. Але попри таке розуміння, дуже мала кількість компаній намагаються діяти відповідно.
Опитування 128 компаній виявило, що лише 5% спеціалістів з людських ресурсів та експертів з питань винагороди вважають, що їхні співробітники цілковито знають про вартість загального компенсаційного пакету. При цьому більше, ніж третина спеціалістів взагалі не розуміють вартості свого компенсаційного пакету.
97% спеціалістів з людських ресурсів погоджуються, що індивідуальна комунікація може сприяти у виробленні розуміння працівниками їхніх переваг та загальної вартості компенсаційного пакету.
Проте, до цього часу переважна більшість відділів персоналу не використовує переваг цього інструментарію. "Попри розуміння важливості донесення інформації про загальний компенсаційний пакет та вартості винагороди, більшість спеціалістів вважають занадто складним донесення такої інформації до своїх працівників. Частково через те, що формування такого звернення вимагатиме багато часу, а спеціалісти не мають змоги відірватися від своїх поточних справ", — говорить David Janus, співробітник Charlton Consulting Group.
За інформацією management-issues.