Керівник — остання людина, до якої звертаються за порадою
Якщо у когось зі співробітників виникнуть проблеми на роботі, керівник буде останньою людиною, до якої він звернеться за порадою. Саме такі дані були отримані внаслідок он-лайн опитування більше, ніж 3000 працівників, проведеного компанією CO2 Partners.
Було виявлено, що лише один із десяти (11%) співробітників звернеться за порадою до свого безпосереднього керівника, коли у нього виникнуть проблеми на робочому місці. При цьому майже чверть працівників звернеться за порадою до своїх колег, один з шести (15%) — до керівних позицій менеджменту, 14% — до товариша поза роботою і 13% — до ментора чи наставника.
Безпосереднім керівникам залишається хіба що втішатися тим, що працівники звернуться до них за порадою все ж таки з більшою ймовірністю, ніж до своєї коханої людини. Лише 7% працівників готові обговорювати робочі проблеми зі своєю другою половинкою.
На думку президента CO2 Partners Гарі Когена (Gary Cohen), такі результати дослідження вказують на те, що корпоративна культура більшості компаній страждає від занадто високого рівня недовіри.
"Ймовірно, такі результати стали можливими через те, що сьогодні від кожного працівника очікують високого рівня відповідальності та прийняття незалежних рішень. Проте, незалежно від причин, така ситуація може бути дуже небезпечною для компаній", — додає Гарі Коген.
Підвищити рівень довіри між співробітниками у компанії можливо лише завдяки активним діям менеджерів. Керівникам слід завжди пам'ятати, що їхні підлеглі не можуть знати відповідей на всі запитання. Тому культура компанії не повинна підсилювати враження того, що незнання відповідей на певні запитання є слабкістю. "Натомість, менеджерам слід показати кожному працівникові, що його поважають та підтримують. А вміння співробітника задати правильне запитання — це не недолік, а навпаки — перевага".
За інформацією management-issues.