Наставництво стає звичною справою
За кілька коротких років корпоративне наставництво зуміло перетворитися із рідкісної дивини на звичний інструмент розвитку лідерів у компанії. Сьогодні майже половина менеджерів американських організацій визнає, що брали участь в тих чи інших наставницьких заходах.
Консалтингова компанія CO2 Partners провела опитування серед майже 3500 топ-менеджерів та менеджерів середньої ланки і виявила, що половина з них неодноразово стикалися з програмами наставництва. І лише 38% опитаних визнали, що ніколи не потрапляли в програму наставництва.
"Звісно, ми знали, що наставництво розвивається і процвітає. Проте, ми навіть не могли здогадатися, наскільки швидко ця тенденція перетворюється на норму сучасного корпоративного життя", — розповідає Гарі Коген (Gary Cohen), президент CO2 Partners.
Дослідження також вказує на те, що люди дедалі більш відкрито ставляться до наставницьких практик. Наставництво сьогодні сприймається вже не як інструмент вирішення проблем, а як інструмент розвитку. Як наслідок — все більше і більше менеджерів прагнуть працювати з наставниками. Кожен третій наставницький тренінг проводиться з ініціативи співробітника, який прагне взяти у ньому участь, а не з ініціативи відділу управління персоналом чи роботодавця.
Одна з останніх статей, опублікованих у Harvard Business Review, стверджує, що хоча на коучінг в Америці витрачається понад $1 млрд. — жоден цент із цієї суми не марнується.
За інформацією management-issues.