НОВИНИ від 05.02.2007

2007-ий рік ставить перед рекрутингом нові випробування

Європейські організації у 2007-му році ризикують потрапити під тиск рекрутингової неспроможності. Ситуація суттєво ускладнюється значною різницею між очікуваннями роботодавців та кандидатів на посади.

Опитування понад 1000 кандидатів та 700 роботодавців, яке було проведене рекрутинговою компанією Angela Mortimer plc виявило, що майже вісім із 10-ти компаній важко працювали над залученням персоналу. При цьому в 2006-му році на процес найму було витрачено набагато більше сил та коштів, ніж у 2005-му.

Серед деяких європейських країн ситуація виглядає ще гіршою, так 97% роботодавців із Брюсселю та 86% із Парижу стверджують, що ринок найму став надзвичайно жорстким.

Третина роботодавців говорить про збільшення кількості тих кандидатів, які відмовляються від компанії в процесі найму, а чверть неодноразово стикалася з ситуацією, коли сам кандидат відмовлявся від пропозиції роботодавця.

Чотири з 10-ти роботодавців стикалися з ситуаціями, коли кандидати підвищували свої грошові вимоги під час переговорного процесу. При цьому половина роботодавців визнає, що їм неодноразово доводилося виходити за межі окресленого бюджету для того, щоб найняти того чи іншого співробітника. Дослідження робить висновок, що лише за період 2005-2006 років вартість найму зросла щонайменше на 40%.

"Роботодавці вже у 2006-му відчували, що процес найму суттєво ускладнився і подорожчав. Що ж говорити сьогодні, коли кількість доступних посад невпинно зростає, а конкуренція за кандидатів набирає ознак війни", — говорить Ешлі Вільямс (Ashley Williams) з Angela Mortimer.

Дослідження вказує не лише на швидке зростання вартості працівників, але й на відчутну різницю між очікуваннями роботодавців та кандидатів. Чого співробітники прагнуть від свого оточення, включаючи розвиток та навчання, фінансові винагороди, відпустки і т. п. Наприклад, якщо шість із 10-ти роботодавців стверджують, що передове місце компанії на ринку є конкурентною перевагою і приваблює співробітників, лише троє із 10-ти кандидатів погоджуються із цим твердженням.

Навчання та розвиток співробітників — ще одна дискусійна сфера. Сім із 10-ти співробітників вважають можливість навчання та розвитку однією з найбільш привабливих перспектив для кандидатів. При цьому лише четверо із 10-ти роботодавців переконані, що наявність тренінгових програм може сприяти процесові найму.

Суперечки точаться і навколо систем винагороди. При тому, що 4 із 10-ти кандидатів вважають систему винагороди однією із трьох основних показників компанії — лише 13% роботодавців пропонують гарантовану систему бонусів.

"Медичне страхування, участь у частці власності компанії, можливість безкоштовного відвідування різних закладів — це все дуже позитивні ініціативи роботодавця. Проте, за відсутності збалансованої політики у сферах робочого оточення, кар'єрного зростання та фінансової мотивації, всі ці ініціативи майже не впливають на процес найму нових співробітників", — розповідає Ешлі Вільямс.

"Коли кандидати не отримують тих переваг, які найбільше ними цінуються — вони покидають роботодавця. Дослідження передбачає дуже інтенсивний рух співробітників у першій чверті 2007-го року. Фактично, роботодавці очікують зростання попиту в три, а то й чотири рази порівняно з тим самим періодом 2006-го року. Окрім того, роботодавці очікують, що їм доведеться заплатити за талановитий персонал додаткові кошти, навіть якщо в результаті вони не зуміють вкластися у бюджет. Тільки таким чином можливо утримати ключових професіоналів на місцях та залучити до компанії "молоду кров". Роботодавцям також варто переглянути наявні у компанії процеси, щоб пересвідчитися, що вони пропонують те, чого прагнуть кандидати".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=885


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua