НОВИНИ від 12.02.2007

Глобальні компанії переслідує питання культури

Третина керівників найбільших компаній світу переконана, що складність створення глобальної культури та нездатність пристосуватися до локальної специфіки ведення бізнесу вказує на низьку ймовірність успіху на глобальному ринку. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного компанією Accenture, в якому взяли участь топ-менеджери США, Італії, Франції, Великобританії, Німеччини, Іспанії, Канади, Японії та Китаю.

Намагаючись ідентифікувати найбільші перешкоди на шляху створення глобальної корпорації, половина (49%) респондентів назвали "нездатність впровадження загальної корпоративної культури", а 44% — "складність пристосування до локальної специфіки ведення бізнесу".

Четверо з 10-ти респондентів (41%) відзначили, що вміння ефективно надавати послуги віддаленим клієнтам/споживачам також є критичним для вдалого створення глобальної корпорації. Лише чверть опитаних наголосили, що однією з найбільших проблем виходу на міжнародний рівень є вплив геополітичних особливостей.

І хоча переважна більшість респондентів визнали, що їхні співробітники, постачальники та клієнти більш глобалізовані, ніж 5 років назад, все ж майже чверть з них (22%) відчувають, що їхні компанії не готові до виходу на міжнародний ринок.

"Щоб досягнути успіху у сучасному глобалізованому ринку, слід створити потужну і енергійну команду, досвід членів якої стосуватиметься широкого спектру сфер, — стверджує Марк Фостер (Mark Foster), один з керівників Accenture. — Основним завданням менеджменту є необхідність дотримання ключових цінностей компанії та корпоративної ідентичності не залежно від країни, суспільства та локальних особливостей галузі".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=889


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua