Топ-менеджери уникають тренінгів
Топ-менеджери багатьох організацій неоднозначно ставляться до потреб свого власного навчання та розвитку, а ті з них, що займають найвищі посади, взагалі відмовляються від тренінгів.
У той час як дев'ять з 10-ти лінійних менеджерів так чи інакше проходили тренінги у цьому році, те ж саме можна сказати тільки про шістьох із 10-ти менеджерів вищих ланок. Такі дані дослідження, проведеного консалтинговою компанією Novations Group.
"Професіонали з розвитку лідерства прекрасно усвідомлюють неоднозначне ставлення топ-менеджменту компаній до будь-якого типу тренінгів, — стверджує Пол Тері (Paul Terry), віце-президент практики управління талантами у Novations Group. — Проте, саме сьогодні потреба розвитку топ-менеджерів набуває найбільшої гостроти".
Результати дослідження, можливо, недооцінюють скільки тренінгів було пройдено вищим менеджментом до цього часу, оскільки їм доводилося брати участь у візійних сесіях, коучінгу, стратегічному плануванні та інших вправах, які по-суті також є тренінгами, тільки називаються по-іншому.
Опитування близько 20 тис. HR-директорів та керівників із навчання та розвитку виявило, що вісім із 10-ти співробітників початкового рівня та три чверті професійних працівників не менеджерського складу, а також менеджерів середньої ланки у той чи інший спосіб також брали участь у тренінгах минулого року.
Дослідження також робить очевидними труднощі переходу кваліфікованого спеціаліста на менеджерську посаду. Дві третини опитаних переконані, що такий перехід на менеджерську чи лідерську посаду — один із найскладніших кроків у кар'єрі практично будь-якої людини. На відміну від них кожен п'ятий респондент вважає, що перехід із посади управлінця середньої ланки на посаду топ-менеджера є куди більшим викликом.
"Багато топ-менеджерів отримали свої високі посади зовсім недавно, — стверджує Тері. — Більшість управлінців найвищої ланки вже встигли пройти через основні тренінгові програми. При цьому правління компанії повністю розуміє, що топ-менеджери мають найбільший вплив на щоденне життя співробітників. Тому ефективне навчання управлінців найвищої ланки може покращити рівень мотивації в компанії та знизити плинність кадрів. Висновок лише один — розвиток топ-менеджменту повинен бути послідовним та структурованим процесом, який залучає правильні різновиди досвіду".
За інформацією management-issues.