Ідентичність бренду створюється телебаченням та Інтернетом
Основним завданням відділу маркетингу будь-якої компанії є створення та підтримка ідентичності бренду. І в цьому немає нічого дивного, адже нове дослідження, проведене компанією Guideline Inc., виявило, що 75% маркетологів вважають ідентичність бренду ключовим фактором успішності компанії. При цьому 76% респондентів переконані, що саме телебачення є найбільш дієвим інструментом для створення такої ідентичності.
Коли йдеться про ключовий елемент будь-якого бренду — нові змінені продукти — тоді на перше місце серед інструментів підтримки виходить Інтернет. Саме всесвітня мережа стала третім за важливістю інструментом для підтримки ідентичності як нових, так і вже відомих брендів. 56% респондентів назвали банерну рекламу в Інтернеті найбільш ефективною.
Які ж ознаки того, що з вашим брендом щось не так?
У 70% випадків на це може вказувати скорочення продажу. Не менш важливим аспектом є оцінка бренду споживачами. Як тільки останні перестануть вважати ваш бренд "відмінним" — відразу виникне причина для стурбованості. І не варто намагатися виправити цю ситуацію здешевленням чи проведенням акцій — такі дії лише зашкодять брендові.
Щоб уникнути знецінення бренду, маркетологи радять вдатися до інновацій, дослідження нових цільових споживачів, а також загальною зміною фокусу для бренду та маркетингу.
За інформацією Mediapost.