Корпоративні сесії дратують співробітників
Середня кількість корпоративних сесій, які проводяться у компаніях, подвоїлася протягом другої половини двадцятого століття. А час, який витрачається на подібні збори, продовжує зростати.
Зайві або непродуктивні зустрічі вартують менеджерам 10% їхнього часу — тобто 24 робочих днів на рік. А дослідження, проведене компанією Microsoft ще у 2004-му році виявило, що саме непродуктивні збори є основною перешкодою для ефективності малого бізнесу.
Нове дослідження, проведене американською компанією Opinion Research спробувало визначити, чому ж корпоративні сесії так часто не виконують свого основного завдання і шкодять бізнесові замість того, щоб допомагати йому. Вочевидь основною причиною неефективності та розчарування після зборів є слабка організація останніх.
Більше, ніж чверть респондентів (27%) зі 1037 опитаних, стверджують, що слабка організація та відхилення від тематики сесій є найбільшою перешкодою для ефективних зборів. При цьому 17% респондентів ненавидять, коли хтось із їхніх колег перебиває доповідача під час виступу на зборах.
"Структуровані збори із чітко визначеним графіком роботи — це найкращий спосіб суттєво підвищити ефективність сесії та досягнути поставлених перед нею результатів, — стверджує Джеф Реснік (Jeff Resnick), президент Opinion Research USA. — При цьому слабка організація зустрічі призводить до зниження мотивованості персоналу і майже ніколи не призводить до бажаних результатів".
Варто також відзначити, що дзвінки мобільних телефонів були названі серед найбільш негативних особливостей поганої зустрічі (про них згадали 16% респондентів). До інших негативних сторін було віднесено довгі зустрічі без перерв (6%), неможливість прийняти душ під час зустрічі (8%) та сонливість під час сесії (9%).
Залежно від політики, яку сповідує компанія щодо ведення зустрічей, вона може швидко зростати, або ж навпаки — поводитися абсолютно неефективно. Не варто забувати, що більшість співробітників уже просто втомилися від марної трати часу на неефективних зборах.
За інформацією management-issues.