Роботодавцям слід звертати більше уваги на соціальні мережі
Роботодавці здатні зекономити масу коштів та часу, якщо вони спонукатимуть співробітників компанії брати участь у створенні соціальних мереж та пропонувати своїм знайомим і друзям вакансії компанії.
Дослідження, проведене компанією Capital Consulting вказує на те, що лише п'ята частина співробітників (18%) працюють в організаціях, які спонукають їх рекомендувати на посади своїх друзів та знайомих. При цьому чверть співробітників визнають, що мають відповідні знайомства, і могли б запропонувати своїй компанії достойну кандидатуру на відкриту вакансію. Не використовуючи такого джерела талантів, роботодавці втрачають значну перевагу, оскільки відмовляються від можливості обійтися без дорогих послуг професійних рекрутерів та агентств.
Компанія Capital Consulting виявила, що, базуючись на середньому рівні зарплатні та витрат на рекрутинг, середньостатистична компанія, яка наймає 250 людей зуміє зекономити близько 80 000 фунтів, якщо хоча б кожна десята людина прийде в компанію через знайомство зі співробітниками.
Маріса Кейкері (Marisa Kacary), директор з маркетингу Capital Consulting, стверджує, що роботодавці втрачають значні можливості, відмовляючись додати формальний найм по знайомству до свого рекрутингового арсеналу. "Компанії, які застосовують найм по знайомству, перетворюють своїх співробітників на безкоштовних рекрутингових агентів, залучають більшу кількість співробітників та економлять значні кошти на рекрутинг", — доводить вона.
Навіть за відсутності формальних схем такого найму, дослідження доводить, що майже половина співробітників запропонували на відкриті вакансії хоча б когось зі своїх знайомих. Дві ж третини співробітників готові робити це у майбутньому.
Окрім цього, пояснює Маріса, кандидати, які прийшли до компанії через знайомих, зазвичай заочно знайомі з правилами та культурою організації, а тому потенційно можуть легше влитися у колектив і проявити краще розуміння бізнесу. Окрім того, вони з перших же днів матимуть зацікавленого наставника — співробітника, який запросив їх на вакансію.
Мережа залучених власними силами співробітників сприятиме також підвищенню робочої моралі працівників. Вони будуть поводитися більш лояльно і з меншою ймовірністю покинуть компанію, де працюють їхні друзі та знайомі. Приведені ж співробітники докладуть усіх зусиль, щоб не підвести людину, яка їх порекомендувала і працюватимуть на грані своїх можливостей.
За інформацією management-issues.