НОВИНИ від 04.06.2007

Пристрасть створює прибутки

Секрет підвищення мотивації співробітників полягає у створенні емоційного зв'язку між організацією та її людьми. Нове дослідження робить абсолютно очевидним зв'язок між пристрасним ставленням до компанії та продуктивністю і результатами бізнесу.

Співробітники, "закохані" у свою компанію, є найбільш ефективними працівниками незалежно від сфери, складності роботи та статі. Такі дані дослідження, проведеного філадельфійською компанією PeopleMetrics. Опитування 5095 співробітників компаній у США виявило, що нижня чверть компаній рейтингу Fortune 500 має на 50% менше мотивованих співробітників, ніж верхня чверть компаній цього рейтингу.

"Зв'язок між пристрасним ставленням до компанії та прибутковістю — просто очевидний", — стверджує Кейт Фезер (Kate Feather), виконавчий віце-президент PeopleMetrics.

Говорячи про індивідуальну ефективність, дослідження виявило, що найефективніші співробітники показують удвічі вищий рівень мотивованості, ніж їхні найменш ефективні колеги. При цьому рівень оплати праці, додаткові пільги та бонуси, будучи одним з основних факторів, які впливають на мотивацію співробітників, не здатні забезпечити 100-відсотковий рівень мотивації. Досягнути такої мотивації можливо тільки завдяки створенню емоційного зв'язку між співробітниками та компанією, оскільки це забезпечує "відчуття призначення та сенсу" серед працівників.

Не менш важливим для організації є створення довіри та впевненості серед співробітників завдяки регулярному діалогові з менеджментом та керівним складом компанії, святкуванням досягнень та виказуванням поваги до персоналу.

"Концепція пристрасного ставлення до компанії набуває дедалі більшого розголосу, оскільки саме вона стає важливою конкурентною перевагою на ринку", — пояснює Фезер.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=929


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua