Американські компанії стимулюють залякування
Організаційна культура більшості американських компаній активно підтримує, стимулює і навіть винагороджує залякування. Зокрема, дані нового дослідження вказують на те, що у США рівень залякування співробітників майже на 50% вищий, ніж у Скандинавії.
Дослідження, яким керувала Памела Лютген-Сендвік (Pamela Lutgen-Sandvik), доцент Університету Нью-Мексико, виявило, що 47% американських працівників хоча б раз на тиждень мають досвід негативного ставлення, в той час як у Фінляндії цей показник набагато нижчий — 24%, а у Данії — 16%.
При цьому лише один з 10-ти американців знав, що поведінка, свідком якої він ставав на своєму робочому місці, насправді є насильством та залякуванням. Із цього дослідники можуть зробити висновок, що залякування давно вкорінилося в американську корпоративну культуру.
Завдяки дослідженню стає очевидним, що основною проблемою є підтримка, мотивація та навіть винагорода за насильство. Компанії наголошують на ринкових процесах, індивідуалізмі, тотальному пануванні менеджерів над підлеглими, що в кінцевому результаті знижує співробітництво між працівниками та дає змогу найбільш владним індивідам чинити насильство над підлеглими без жодної боязні бути покараними.
Найгірше ж те, що залякування на робочому місці так і залишається нерозкритим та не до кінця дослідженим феноменом, що дозволяє йому процвітати на американському просторі.
За інформацією management-issues.