Керівники Google дивляться у майбутнє
Генеральний директор Google Ерік Шмідт переконаний, що у майбутньому найважливішою стратегією його компанії буде створення програм та інших сервісів для бізнес-клієнтів. Нещодавно виступаючи на прес-конференції у Парижі, Шмідт дав відповідь на запитання, яким чином Google планує зберегти свої феноменальні темпи зростання після того, як витрати на рекламу у "новітніх медіа" перестануть збільшуватися. Адже всім відомо, що саме рекламна модель дала змогу Google стати справжнісіньким гігантом і набути своєї теперішньої потужності.
"Новою ключовою сферою діяльності Google з великою долею ймовірністю стане малий бізнес та університети", — пояснив Ерік Шмідт.
Google вдалося зайняти свою теперішню ринкову позицію насамперед завдяки розробці пошукових механізмів. Але очевидно й те, що за останні кілька років фокус компанії почав зміщуватися на програми та сервіси, більш орієнтовані на бізнес, такі як: Google Search Appliance, Google Mini, а також Google Apps Premier Edition.
Попри явну орієнтацію на бізнес, як на потенційного майбутнього клієнта Google, Шмідт різко заперечив закиди щодо ймовірної конкуренції із Microsoft. Він наголосив: "Ми продовжуємо заперечувати конкуренцію із Microsoft, але чомусь ніхто не хоче нам вірити. Ми не розглядаємо цю компанію у якості конкурента — вони радше наші колеги".
Серед питань, поставлених керівникові пошукового гіганта, були й ті, які стосувалися нещодавнього звільнення Тері Семела (Terry Semel), колишнього генерального директора Yahoo! Ерік Шмідт сказав: "Тері та я почали працювати приблизно в один час і дуже добре знали одне одного. Він чудово справлявся зі своїми обов'язками, і я більш, ніж переконаний, що колегам та співробітникам Yahoo! не вистачатиме цієї людини".
За інформацією Management.Silicon.com.