Перетворення кризи на драму
Від менеджерів очікують швидкої і впевненої реакції на будь-яку кризу, яка може виникнути у компанії. У реальності ж настання кризи часто призводить до того, що співробітники покидають всі важливі справи, порушують процеси комунікації в компанії, працюють допізна, а часто просто впадають у паніку.
Більше, ніж половина опитаних менеджерів, визнали, що зіткнувшись із кризою вони завжди проходять через стрес і абсолютно виснажуються, намагаючись вирішити проблему.
Дослідження, у якому взяли участь 204 топ-менеджери та менеджери середньої ланки, проведене компанією NFI Research, виявило, що менш ніж половина з них покладаються на інших людей чи делегують повноваження під час "гасіння пожежі". Неспроможність скинути вантаж із власних плечей закінчується тим, що менеджери перестають керувати своєю командою та організацією в цілому, що призводить до зниження продуктивності та моралі.
Основною ж причиною виникнення криз є людський фактор, який супроводжується слабкою комунікацією, внутрішніми проблемами та відсутністю планування.
По суті, дві третини респондентів звинувачують у всіх своїх бідах, які повторюються день за днем, клієнтів компанії. На другому місці знаходиться слабка комунікація всередині компанії.
Вісім із 10-ти менеджерів визнали, що для вирішення поточних криз їм доводиться відмовлятися від своїх щоденних обов'язків. Сім з 10-ти відмовляють собі у відпочинку, проводячи на роботі набагато більшу кількість часу. І лише 45% опитуваних намагаються залучити до вирішення проблеми більшу кількість людей.
Ось як говорить про кризи один із респондентів: "Одноденна криза — це зазвичай результат слабкого планування підкріпленого слабкою комунікацією. Коли я дізнаюсь, що у компанії почався кризовий період і намагаюсь розібратися з його причинами — відразу усвідомлюю, що ця ситуація могла бути помічена і вирішена багато днів, якщо не тижнів, тому".
За інформацією management-issues.