HR-менеджери не переймаються поверненням інвестицій з навчання
Тільки одна п'ята частина компаній оцінюють повернення інвестицій від програм розвитку та навчання персоналу. При цьому шість із 10-ти HR-менеджерів щиро вірять, що така оцінка не лише теоретично можлива, але й життєво необхідна для бізнесу.
Глобальне дослідження, проведене консалтинговою компанією Lane4, наводить безліч доказів наростаючої апатії та демотиваційної поведінки спеціалістів з людських ресурсів, які працюють у різноманітних організаціях.
Понад дві третини бізнесів відмовилися від оцінки ROI, обґрунтовуючи це складністю обчислення даного показника у сфері розвитку персоналу. Приблизно такий самий відсоток респондентів пояснює своє небажання оцінювати повернення інвестицій простою нестачею ресурсів на таку витратну діяльність.
Проте, щоб стати справжнім партнером бізнесу та ефективно співпрацювати із топ-менеджментом компанії, HR-менеджерам слід продемонструвати повернення інвестицій у свою діяльність, яка для керівництва компанії важить набагато більше, ніж гарні, але порожні обіцянки.
Том Сміт (Tom Smith), голова організаційного розвитку в Lane4, пояснює: «ROI — це критерій, якого вимагає бізнес від будь-яких тренінгових програм. Оцінка повернення інвестицій має надзвичайну важливість, оскільки вона безпосередньо пов'язана із загальним результатом діяльності компанії».
І хоча відділи персоналу здебільшого чудово розуміють важливість оцінки ROI — все ж переважна більшість з них не проводить її, пояснюючи це складністю обчислень.
Фінансова оцінка повернення інвестицій може бути проведена завдяки використанню ключових індикаторів діяльності, встановлених на початковій стадії проекту спільно із зацікавленими учасниками.
За інформацією management-issues.