НОВИНИ від 30.08.2007

Менеджери продовжують з підозрою ставитися до віддалених працівників

Схоже, що революція віддаленого співробітництва відкладається на невизначений термін, і причиною цього є нездатність менеджерів позбутися свого традиційного стереотипу: вони можуть керувати лише тим, що бачать і до чого можуть доторкнутися.

Менеджери розриваються між зростаючими вимогами підлеглих на право хоча б половину робочого часу працювати "з дому" та власними консервативними стереотипами, які нашіптують, що найманий працівник повинен весь робочий час проводити за офісним столом.

Дослідження, проведене компанією City & Guilds спільно з Institute of Leadership & Management виявило, що більшість менеджерів довіряють своїм співробітникам і вірять у те, що віддалені працівники не витрачатимуть дорогоцінний робочий час на перегляд улюблених телешоу та походи по магазинах. Проте, варто копнути трішки глибше, і ми побачимо, що менеджери почувають себе глибоко нещасними, коли їм доводиться випускати підлеглого з поля свого зору. Набагато більш комфортно вони почуваються, коли співробітник працює в межах досягання.

Дослідження також виявило, що хоча дев'ять із десяти менеджерів довіряють віддаленим співробітникам, а три чверті навіть помічають зростання продуктивності таких працівників, все ж значна кількість респондентів із невідомих причин не може зламати архаїчний "стереотип присутності". І це навіть попри той факт, що новітні технології зробили віддалену роботу набагато більш життєздатною та зручною для бізнесу компаній, ніж роботу в офісі.

Але прогрес не стоїть на місці і вже сьогодні, за даними дослідження, три чверті менеджерів змушені миритися із феноменом віддаленої роботи. При цьому більше, ніж третина керівників працюють із командами, які повністю або здебільшого розташовані поза офісом.

На превеликий жаль, попри зростання кількості віддалених працівників, менеджери часто скаржаться на нестачу навичок та відповідних навчальних програм, які б допомогли їм керувати такими співробітниками. Більше половини опитаних менеджерів визнали, що вони не готові керувати віддаленими командами, і лише чверть керівників проходить через відповідні тренінги.

У той час як три чверті респондентів наголошують на вищій продуктивності віддаленого персоналу, а дев'ять із 10-ти довіряють своїм віддаленим колегам, все ж третина признається, що хотіли б підвищити контроль над такими співробітниками. "Професійна культура до сих пір базується на часі, який ви проводите за роботою. Якщо ваші старання помічають — значить ви приносите користь. У реальності це означає, що керівники радше винагороджуватимуть тих людей, які витрачають багато часу на роботу, а не тих, хто виконує свої завдання ефективно", — пояснює Кріс Хамфріс (Chris Humphries), керівник City & Guilds.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=956


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua