НОВИНИ від 05.09.2007

Секрет відданості співробітників

Забудьте про модерні, але недієві управлінські теорії. Якщо ви справді хочете створити успішне та продуктивне робоче середовище, вам слід забезпечити довіру, відчуття цілі та створити хороші стосунки між людьми.

Поведінкове дослідження, проведене командою з Гарвардського університету та Массачусетського госпіталю виявило, що залученість людини до спільної справи суттєво залежить від розуміння цілі, відчуття особистого впливу та загального рівня довіри в організації. Проте, не меншою мірою продуктивність залежить і від якості людських стосунків, включаючи налаштованість на співробітництво, настрій соціальних груп та взаємодію.

Дослідження також виявило пряму залежність між рівнем довіри, приязними стосунками між співробітниками та рівнем персональної задоволеності кожного працівника. При зростанні відчуття власного внеску у спільну справу та усвідомленні того, що робота приносить користь іншим, зростає і рівень особистої залученості та відданості організації.

Кортні Андерсон (Courtney Anderson), експерт із робочих стосунків, стверджує, що важливою навичкою сучасного лідерства стало створювати довіру та відчуття цілі в їхніх компаніях. "Хороший лідер сьогодні повинен робити набагато більше, ніж просто виконувати свої безпосередні завдання. Успіх посміхається лише тим, хто вміє підтримувати своїх підлеглих щасливими, залученими та продуктивними", — пояснює вона. "Найскладніше відшукати час для змін у нашому перенасиченому та розписаному по хвилинах графіку. Проте, маючи хоча б найменше уявлення куди рухатися, лідери легко зуміють змінити робоче оточення і досягнути виняткових результатів".

Навіть найдрібніші деталі іноді можуть призвести до неочікувано позитивних результатів. Однією з таких дрібниць, наприклад, можуть стати квіти в офісі. Дослідження Rutgers, Texas A&M та Harvard University доводять, що квіти покращують настрій, сприяють спілкуванню та підвищують креативність і продуктивність співробітників.

Працівники зазвичай виказують відданість тим лідерам, яким притаманні три основних якості: впевненість, компетентність та гнучкість. Важливо, щоб самі лідери знали про якості, які цінуються їхніми підлеглими та визнавали свої слабкі сторони, коли необхідно.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=958


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua