Зниження лояльності загрожує проблемами плинності кадрів
Озирніться навколо — і ви побачите, наскільки велика кількість працівників зовсім не зацікавлені добробутом своїх компаній і планують покинути їх протягом найближчих двох років. Тих, які зберегли справжню лояльність — одиниці. Такі дані дослідження лояльності працівників американських організацій, опублікованого Walker Information.
І хоча відносна кількість лояльних співробітників, порівняно із даними дворічної давності залишилася незмінною — 34% — кількість працівників, які потрапляють до категорії "підвищеного ризику" суттєво зросла і сьогодні перевищує кількість лояльних працівників.
Звіт Walker Information щодо робочої лояльності бере до уваги тенденції змін як у сфері лояльності працівників, так і у сфері бізнес-етики, припускаючи, що близько 36% працівників належать до категорії "підвищеного ризику". Ймовірність, що ці співробітники покинуть компанію протягом найближчих 2-х років, надзвичайно висока. Для прикладу, у 2005-му році кількість таких співробітників була куди нижчою — 31%.
"Роботодавці вперше зіткнулися із ситуацією, коли кількість працівників, які негативно впливають на компанію, перевищує кількість позитивно налаштованих лояльних співробітників", — пояснює Кріс Вулард (Chris Woolard), провідний консультант Walker Information.
Турбує і те, що кількість випускників, які отримали вищу освіту, у переважній більшості не планують залишатися зі своїм першим роботодавцем довше, ніж на 3 роки.
Молоде покоління співробітників — 20-30-річні професіонали (так зване покоління "Y") — схильне до крайнощів. Саме такі працівники будуть найлояльнішою часткою вашої компанії, якщо вам вдасться правильно їх за мотивувати. Але саме ці люди першими зачинять за собою двері, якщо компанія не виправдає їхніх очікувань. Дослідження показує, що 78% молодих співробітників належать до однієї із двох груп — або лояльної, або "підвищеного ризику".
Дослідження Walker вказує на загальне зростання лояльності працівників протягом десяти останніх років. Проте, збільшується і та кількість співробітників, яких дослідники відносять до групи "підвищеного ризику".
Найнижчий рівень лояльності у тих працівників, які провели з компанією менше одного року (26% лояльних працівників). Найвищий — у тих, які працюють у компанії протягом 6-9-ти років (45%). Проте, рівень лояльності тих співробітників, які залишалися з компанією довше 10-ти років, починає знижуватися.
Дуглас Метьюз (Douglas Matthews), генеральний директор Right Management, наголошує, що для створення та підтримки лояльності молодих співробітників слід тонко розуміти їхню психологію та можливі мотиватори. "Кар'єрне зростання — один із основних на сьогодні мотивуючих факторів майже для будь-якого молодого працівника. Надайте їм шанс професійного розвитку — і ви отримаєте вищий рівень залученості, продуктивності та лояльності".
За інформацією management-issues.