НОВИНИ від 11.03.2002
13-14 березня 2002 року Українська асоціація якості та Стокгольмська школа економіки (провідний заклад Європи у сфері вивчення задоволеності споживачів) проводять Всеукраїнську конференцію "Задоволеність споживача - основа успіху у бізнесі".
Мета конференції: ознайомити учасників з сучасними вітчизняними і закордонними розробками щодо використання показників задоволеності споживача у менеджменті підприємства.
В програмі:
- Споживач - головний пріоритет новітнього менеджменту.
- Захист прав споживачів - сучасний стан та перспективи. Законодавче забезпечення.
- Орієнтація на споживача - перший принцип менеджменту якості в стандартах ISO 9000:2000, одна з основоположних концепцій Загального управління якістю (TQM).
- Світовий досвід вивчення задоволеності споживачів. Методика та практика.
- Показники лояльності та задоволеності споживачів як основні індикатори майбутніх рішень.
- Методика вимірювання показників лояльності та задоволеності споживачів.
- Управління інформацією, що надходить за зворотним зв'язком від споживачів. Обробка та розгляд скарг споживачів.
- Розвиток партнерських стосунків зі споживачами - шлях до досягнення довготермінового спільного успіху.
Конференція відбудеться в Київському Будинку профспілок (майдан Незалежності, 2).
За детальнішою інформацією звертайтесь до оргкомітету конференції за тел. (044) 252-59-28, 252-36-01.
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=98
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua