Ласкаво просимо до покоління «Y»
Разом із відходом на пенсію надійних та працелюбних бейбі бумерів, керівники компаній вимушені заміняти їх представниками так званого Покоління "Y" — молодими та надзвичайно амбітними людьми.
Роботодавці, які наймають працівників віком до 30 років, часто скаржаться, що останні не завжди чітко виконують накази, очікують різкого зростання зарплатні, прагнуть працювати за гнучким графіком і часто вимагають підвищення по кар'єрній драбині вже через рік роботи у організації.
Опитування, в якому взяло участь понад 2500 роботодавців та менеджерів, проведене веб-сайтом CareerBuilder.com виявило суттєву різницю між представниками Покоління "Y" та їхніми менеджерами. Ця різниця, на думку експертів, які проводили дослідження, може приховувати у собі багато майбутніх проблем.
Приблизно половина роботодавців відмітили, що відрізняються навіть стилі комунікації між працівниками-"ігреками" та старшими працівниками. Перші віддають перевагу технологіям та радше спілкуватимуться із клієнтом через будь-який сервіс миттєвих повідомлень, ніж особисто.
Але ці відмінності видаються "квіточками" порівняно із тією прірвою, яка розділяє молодших та старших працівників, коли йдеться про очікування від роботи. Приміром, дев'ять із 10-ти респондентів стверджують, що представники покоління "ігрек" відчувають за собою право вимагати вищу зарплатню та більш "широкі" компенсаційні пакети, ніж представники старших поколінь.
Три чверті респондентів наголошують, що "ігреки" очікують вищого рівня прибутку, а шість із 10-ти скаржаться, що молоді працівники хочуть працювати за гнучким розкладом.
Половина респондентів звернула увагу на те, що молоді спеціалісти прагнуть отримати просування по кар'єрній драбині вже через рік після вступу на посаду. І така сама кількість респондентів визнала, що представники покоління "Y" прагнуть отримати більшу кількість відпусток та вихідних.
Викликає схвилювання серед менеджерів та управлінців і той факт, що працівники покоління "Y" часто відмовляються адекватно сприймати керівництво компанії та перш, ніж почати підпорядковуватися йому, вимагають, щоб керівник довів свою компетентність.
"Та як би там не було, покоління "Y" формує надзвичайно потужний сегмент робочого ринку та без перебільшення є майбутнім світових організацій", — наголошує Роузмарі Хефнер (Rosemary Haefner), віце-президент із людських ресурсів у CareerBuilder.com.
За інформацією management-issues.