Успішні працівники також потребують підтримки
Керівники успішних компаній вже давно зрозуміли, що саме персонал відіграє ключову роль для зростання організації. Але навіть вони частенько забувають про те, що найбільш успішні і здавалося б цілковито залучені у процес співробітники також потребують допомоги і підтримки.
Опитування понад 300 топ-менеджерів із Північної Америки, Європи та Азії виявило, що 8 із 10-ти керівників успішних компаній визнають ключову важливість персоналу для розвитку організації. Не дивно, що в менш успішних компаніях цей показник виявився відчутно нижчим — лише дві третини топ-менеджерів вважали персонал ключем до успіху в бізнесі.
Водночас, результати дослідження, проведеного консультантами The Forum Corporation, вказали на відчуття покинутості та відсутності підтримки серед персоналу, який займається питаннями зростання та розвитку організації. Приблизно дві третини респондентів визнали, що вони не достатньо підготовані для такої діяльності, а кожен десятий працівник попросту не має необхідних знань та навичок, необхідних для успішного виконання своїх обов'язків. Але що найгірше — топ-менеджмент навіть не намагається надати таким працівникам відповідну підготовку.
Основне, на що скаржаться співробітники, які відповідають за розвиток та зростання компанії — нестача тренінгів, освітніх програм та коучінгу. Кожен п'ятий респондент для підвищення ефективності своєї компанії наголошує на необхідності підтримки з боку керівництва. І як різкий контраст — лише 4% співробітників, які відповідають за аспекти розвитку та зростання компанії, наголошують на необхідності більшої незалежності та автономії при прийнятті рішень.
"Топ-менеджери, через нестачу часу, моду на автономність чи просто через сліпу довіру до стереотипів, часто вважають, що для підвищення ефективності та результативності достатньо наділити персонал додатковими повноваженнями. Але насправді це зовсім не так", — пояснює Ендрю Шапіро (Andrew Shapiro) із The Forum Corporation.
За інформацією management-issues.