Поява феномену соціального не-працівника
Давно відомо, що віртуальне сміття, яке ви залишаєте по собі у соціальних веб-мережах, таких як Facebook та MySpace, може зашкодити вашій кар'єрі. Проте більшість молодих людей вперто продовжують ігнорувати ризики, тоді як роботодавці все частіше й частіше "заглядають у мережу" при пошуку потенційних кандидатів.
Дослідження, проведене компанією Clearswift, виявило, що на сьогодні приблизно половина HR-менеджерів змушена впроваджувати дисциплінарні заходи, які б не давали персоналові марнувати час у Інтернеті. А дві третини з них попросту блокують доступ до соціальної мережі Facebook. Такі заходи стали особливо актуальними після відкриття, що мільйони молодих співробітників продовжують ризикувати своєю кар'єрою, а іноді — репутацією своїх компаній, розміщуючи сороміцькі чи компрометуючі матеріали на сайтах соціальних мереж.
Потенціал таких сайтів було проілюстровано дослідженням компанії Royal Mail спільно із науково-дослідним інститутом The Future Foundation, яке виявило, що вірусний маркетинг та рекомендації стають основою створення іміджу практично будь-якого товару у мережі. Вплив цього інструментарію на імідж компаній більше неможливо ігнорувати. Дві третини представників так званого "покоління рекомендацій" — молоді, освічені учасники соціальних мереж — стверджують, що рекомендації інших учасників соціальної мережі мають на них куди більший вплив, ніж будь-яка реклама чи промоутерські кампанії.
При цьому вплив мережі на свідомість працівників стає настільки потужним, що третині HR-менеджерів доводиться блокувати своїм співробітникам доступ до сайтів соціальних мереж, на зразок Facebook, MySpace and Bebo. Чотири, із десяти роботодавців змушені вводити покарання для працівників, які просто на робочому місці переглядають порнографічні сайти. Водночас, кожен п'ятий співробітник компанії не знайомий із технологіями Web 2.0.
За інформацією management-issues.