НОВИНИ від 26.12.2007

Як зберегти корпоративну репутацію

У вік миттєвої комунікації успішна корпоративна політика залежить не лише від фінансових показників та організаційної звітності. Сьогодні вона залежить і від того, наскільки вдало компанія захищає свою репутацію. Адже те, що створювалося роками, може сьогодні бути знищене за мить.

Дослідження, проведене компанією The Conference Board, виявило зростання розуміння топ-менеджерами компаній необхідності нових підходів до корпоративного управління, а не лише фокусування на фінансових показниках та звітах.

Репутація компанії здатна як суттєво підвищити, так і цілковито знищити цінність компанії для акціонерів. І тільки від керівництва організації залежить, чи зуміють вони впровадити дієві програми та ініціативи для захисту та управління репутацією компанії.

"Корпоративне управління — це система оцінок та звітів, які проводяться радою директорів, щоб переконатися, що організація досягає своїх справжніх бізнес-цілей, а не лише слугує інтересам внутрішньої аудиторії, — пояснює Матео Тонело (Matteo Tonello), провідний дослідник у The Conference Board. — Оскільки корпоративна репутація — це сприйняття компанії спільнотою, рада директорів повинна мати спеціальну організаційну програму, щоб стежити за суспільства та зацікавлених осіб на свою діяльність".

Радам директорів слід зрозуміти принципи концепції корпоративної репутації і те, яким чином зберегти її та використати на покращення стосунків зі співробітниками, акціонерами та клієнтами. Слід також зрозуміти природу репутаційного ризику в контексті більш широкого бізнесу та його вплив на систему. Персонал повинен чітко усвідомлювати наслідки втрати компанією репутації.

Керівництву потрібно переосмислити свої підходи до стратегічного управління ризиками, врахувати кожну бізнес-подію та її потенційний вплив на репутаційний капітал компанії.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=995


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua