ІНСАЙТИ | Сутність бренду 19 травня 2008 р.

Ідентичність бренду та керівники компаній

Бренди існують у свідомості споживача. Спогади про них можна викликати відповідними звуками, образами, запахами та іншими стимулами. Яким же чином образ нашого бренду вплітається у загальну "світобудову" свідомості клієнта? І яка роль генерального директора компанії в процесі створення та підтримки образу бренду у свідомості споживача? Про це розповідає Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly), викладач, експерт з підприємницьтва, консультант та автор багатьох книг, серед яких найбільш відома Guide Book To Planning — A Common Sense Approach.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly) Маркетингові автори Ел Райз (Al Reis) і Джек Траут (Jack Trout) порівнюють свідомість споживача з губкою. Вони переконані, що єдиний спосіб створити сутність бренду — це замінити сприйняття одного бренду у свідомості — іншим. І при цьому — постійно підтримувати його позицію, інвестуючи у просування та додаткову пропозицію цінності для споживача.

Перестаючи інвестувати у підтримку позиції вашого бренду у свідомості споживача ви тим самим відкриваєте чудові можливості для ваших конкурентів. Адже тепер вони також можуть витіснити ваш бренд, замінивши його своїм. Прикладів такої заміни у реальному світі — безліч.

Коли керівник компанії та його управлінська команда задовольняються статус-кво і починають вважати своїх споживачів за належне — вони забувають, що потреби та вподобання клієнтів постійно змінюються. А значить, рано чи пізно знайдеться інша компанія, яка буде змінюватися разом із клієнтами і зрештою повністю витіснить конкурентні бренди зі свідомості споживачів. Таким чином негнучкі і консервативні компанії втрачають клієнтів, які здавалися їхніми назавжди.

Компанії, які так зосереджено і наполегливо змагаються за частку ринку, повинні сьогодні почати боротьбу за "частку свідомості споживача". В іншому разі існує ймовірність, що вони просто зникнуть із "карти брендів" та перестануть існувати як бізнес. Навіть майстри створення ідентичності бренду, такі як P&G, визнають, що у новому тисячолітті боротьба за споживчу свідомість стала куди більш напруженою.

В еру боротьби за частку свідомості, роль генеральних директорів часто зосереджується навколо створення ідентичності бренду.

Питання не тільки в тому, скільки коштує ваш бренд. А, що не менш важливо: що ви робите для того, щоб зберегти позицію свого бренду у свідомості споживачів? І насамкінець: що ви готові робити для того, щоб витіснити бренди конкурентів зі свідомості споживачів і замінити їх власними?

За матеріалами "Brand Equity and the CEO", Chief Executive.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)