Що потрібно для створення культури інновацій
Що являє собою інновація? У підприємців це визначення варіюється: від того, що підриває всю галузь або спосіб ведення бізнесу, до чогось такого простого, як налаштування функції продукту або якогось кроку в процесі. Зрештою, складно створити культуру інновацій, коли очікування так сильно розрізняються.
Як же компанія може створити інноваційну культуру?
Дуг Холл (Doug Hall), засновник компанії Eureka! Ranch International, маючи 40-річний досвід розвитку внутрішніх інноваційних можливостей компаній, знає, що потрібно для впровадження такої культури.
1. Узгодженість
Для розробки успішних інновацій організації мають дійти узгодженості, коли справа доходить до визначення інновації. Без цього у вас буде багато людей, що прагнуть до цілей, які неможливо хоч як-небудь виміряти.
«Ми визначаємо ідею як інновацію, якщо вона є значимою й унікальною», — говорить Хол. — «Ми вимірюємо це, питаючи клієнтів, наскільки ймовірно, що вони здійснять покупку (значимість) і наскільки новою і відмінною (унікальність) вони сприймають ідею».
Прийнявши ідею про те, що інновація повинна бути значущою, унікальною і беручи участь у строгому процесі, який вимірює це, організації можуть потім обгрунтувати свої процеси і результати на фактичних даних.
2. Невдача — це основа
Аби бути унікальною, інновація не має бути реалізована раніше. За своєю природою дійсно унікальні ідеї неймовірно важко вивести, тому що вони вимагають, щоб люди просочувалися в організаційні парадигми і ритуали, ігноруючи обмеження і історію.
Найбільш важливі, дійсно унікальні ідеї часто обмежені страхом зазнати невдачі або виглядати нерозумно, оскільки вони вимагають від людей мислити нестандартно. Інноваційна культура повинна бути готова побачити і розглянути кожну ідею, навіть дуже погану або дивну. Насправді, багато нових ідей є просто похідними від реально поганих.
3. Немає математики — немає інновацій
Кожен здатен бути креативним і реалізовувати унікальні ідеї, але в більшості випадків невдача в процесі інновацій полягає у визначенні комерційної життєздатності ідеї.
Більшість ідей зазнають невдачі, тому що для них немає ринку. Тому перше міркування життєздатності — це визначення значущості або бажання клієнтів дійсно її придбати. Ви можете легко зробити це, проводячи особисті тести й опитування, щоб швидко валідувати свою ідею.
Потім вам потрібно визначити, чи можете ви насправді створити ідею за ціною, яку ринок готовий заплатити. Це вимагає додаткових досліджень. І хоча це, ймовірно, той етап, який більше за все не подобається в інноваційному процесі, він вкрай важливий, перш ніж починати недешевий процес виходу на ринок.
«Аналіз математики продажів, заощаджень, прибутку, витрат і т. д. перетворює вашу ідею в бізнес-можливості», — говорить Холл.
4. Немає патенту — немає інновацій
Хоча це і високо встановлена планка, але Холл стверджує:
«Найвищий стандарт осмисленої унікальності — це інновація, яка є патентоспроможною. Ідеї, які можуть бути запатентовані, викликають гордість і пристрасть і, за визначенням, не очевидні для людини зі звичайними навичками в області».
5. Пристрасть
Нарешті, аби інновація була успішною, ви повинні бути захоплені нею.
«Інновації еквівалентні змінам, а робота через зміни вимагає величезних витрат енергії», — говорить Холл. — «Єдиний спосіб зберегти енергію, необхідну для комерціалізації осмисленої оригінальної ідеї, — це якщо ви дійсно любите її».
За матеріалами "The 5 Things You Need to Create a Culture of Innovation", Inc.
Ілюстрація: The CEO Magazine
|