ІНСАЙТИ | Спам 8 листопада 2006 р.

Найбільше зло для компаній — спам

Більше, ніж половина всіх електронних листів — це спам. Більше того — це пряма загроза фінансовому становищу компаній, адже спамери перекладають всі витрати на свою рекламу на плечі потенційних споживачів. І не лише тих, які в результаті куплять продукт.

В "старі добрі часи" рекламодавці витрачали гроші на розробку паперової кореспонденції, вони платили за друк та папір, купували марки для того, щоб розіслати листи. Всі ці витрати, ясна річ, в результаті впливали на ціну самого продукту. Таким чином діяльність рекламістів приносила гроші в економіку. Дизайнери, верстальники, поштарі — кожен отримував свою частку. Той, хто хотів заробити гроші, мусив спершу їх потратити.

Концепція спаму докорінно відрізняється, адже спамери майже не витрачають коштів. Їм не потрібні ні дизайнери, ні верстальники ні, тим більше, поштарі. Це ідеальне рішення для рекламіста. Йому більше не доведеться витрачати грошей! Та чи так це насправді?

Спам з'їдає інтернет-трафік та час на завантаження. І те й інше знижує продуктивність людини, яка стикається зі спамом. Дослідження, проведене Університетом Мериленду (University of Maryland), виявило, що кожен спам-лист відбирає у працівника близько 9-ти секунд часу. А якщо вірити калькулятору "вартості спаму", який можна знайти на cmsconnect.com, щорічна вартість боротьби із цим "стихійним лихом" складає близько $925 на працівника та відбирає у нього ж близько 50 годин робочого часу. Чи не завелику ціну платять компанії тим спамерам, які намагаються зловити у мережі хоча б кількох легковірних?

За подібною ситуацією можемо спостерігати й при роботі зі спамом, який отримується через факси. Адже не спамер, а його, так би мовити, "клієнт" нестиме витрати. Особливо коли факс буде зайнятий отриманням реклами, коли хтось намагатиметься переслати по ньому серйозний діловий контракт.

У багатьох офісах сьогодні стоять спеціальні фільтри від спаму. Проте, використання такої технології може бути невиправданим, адже ви ризикуєте "відфільтрувати" корисну кореспонденцію. Якщо ж через боротьбу зі спамом ви не отримаєте важливого контракту чи пропустите життєво важливий лист від керівництва — значить спам завдав вам непоправного удару. В такому випадку спам може стати навіть причиною втрати бізнесу, як такого.

Якщо це дійсно так, то не дивно, що спам нас дратує. Адже ті, хто займаються таким, з дозволу сказати, "бізнесом", витрачають не свої гроші. Вони витрачають гроші тих, хто потрапляє у спамерську "пастку".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)