Торгівля дитячим одягом завжди була жвавою і перспективною. Діти постійно ростуть, гардероб доводиться регулярно оновлювати, і турботливі батьки завжди перебувають у пошуку якісного і добротного одягу.
Будь-яка мама, любляча своє чадо, відмовиться від покупки нових предметів гардероба для себе, але дитині вибере найкраще. Чимало бізнесменів (бізнесвумен) задаються питанням: «Хочу відкрити магазин дитячого одягу в м. Київ, з чого почати?» Відповідь на це питання можна отримати, прочитавши цю статтю.
Для початківців, досвідчені експерти пропонують відкрити торгове підприємство, що орієнтується на середній клас. Такий вибір обумовлений тим, що це найбільш широка аудиторія, що має не найнижчу зарплату, що володіє хорошою купівельною спроможністю. До того ж, поліпшення демографічної ситуації в країні позитивно позначилося на розвитку компаній, що займаються виробництвом і реалізацією товарів для малюків і підлітків.
Доцільніше зареєструватися в якості приватного підприємця. Так як потенційними клієнтами будуть фізичні особи, можна працювати за спрощеною системою виплати податків, і, тим самим, зменшити їх розмір.
Від того, наскільки велика ціна, змінюється попит на товар і залежить обсяг продажів. Більшість людей, навіть мають дохід вище середнього, володіють здоровим глуздом і не стануть купувати одяг для дітей, вартість якого явно завищена. Будь-який батько усвідомлює, що дитячий одяг — товар, що купується на короткий термін, пройде півроку, максимум рік, і дитина з нього виросте.
СТАТИСТИКА
86% батьків обирають товар за оптимальною ціною, 4% проданих дитячих товарів мають високу ціну, а що залишилися 10% вибирають тільки дешевий одяг.
Вибираємо асортимент
Після реєстрації необхідно вибрати асортимент продукції, якою ви будете торгувати. Крім того, вам треба буде розрахувати, якими будуть обсяги закуповуваних партій товару. Для вирішення цих питань слід:
-вивчити продукцію, представлену на торгових точках конкурентів;
-проаналізувати переваги і недоліки інших магазинів дитячого одягу (краще вчитися на їхніх помилках, ніж допускати свої);
-вивчити попит і купівельну можливість жителів свого міста (території проживання ваших потенційних покупців).
Приміщення — створюємо комфорт
Наступний етап — вибір торгового приміщення. Географічне положення — важливий параметр, який надає величезний вплив на рентабельність.
Як відкрити свій магазин дитячого одягу і не збанкрутувати?
Найбільш важлива рекомендація: не допускайте, щоб ваш магазин сусідив з аналогічними торговими точками, краще, якщо поряд буде знаходитися торгівля жіночою косметикою або одягом, відділ взуття і так далі. Добре, якщо недалеко будуть розташовані дитячі установи, багато мам зможуть здійснити покупку, відводячи малюка в школу або садок.Ось уже і стіни є, залишилося лише зробити ремонт і можна починати працювати. Врахуйте, це дитячий магазин, тому подбайте про привабливість інтер’єру для відповідної вікової категорії. Якщо дозволяє бюджет проекту — запросіть професійного дизайнера.
Пройшли часи, коли всі магазини, що торгують товарами для дітей, називалися «Дитячий світ». Такий підхід робив їх безликими, нудними і банальними. «Ім’я» для торгової точки має бути звучним, що запам’ятовується, викликає приємні асоціації і спонукає до покупки. Це може бути казковий герой (краще позитивний), назва відомої казки, що-небудь, що спричиняє у дітей захоплення. Назва торгової марки слід офіційно зареєструвати.Чимало клієнтів можна залучити за допомогою різних акцій. Причому це можуть бути не тільки різні знижки. До свят, або ж просто на вихідні, можна організувати невеличку виставу за участю клоунів і початківців акторів. Батьки охоче наводять діточок на такі розваги (хто ж відмовиться від безкоштовної забави), попутно вони напевно придбають що-небудь для своєї дитини.
Торгове обладнання
Вам знадобляться: стійки для одягу, стелажі і вітрини, касовий апарат. Кількість закуповуваних елементів залежить від площі торгового залу. Постарайтеся оснастити магазин відповідно до останніх віянь моди, подбайте про те, щоб зовнішній вигляд закуповуваного обладнання не конфліктував з дизайном інтер’єру. Також знадобляться примірочні, діти не завжди погоджуються переодягатися при сторонніх. Не забудьте і про дзеркала.
Кваліфікований персонал не розкіш.
Якщо магазинчик маленький, наймати великий штат не буде потрібно. Однак вам не обійтися без бухгалтера, в обов’язки якого увійде нарахування зарплати, облік доходів і витрат, ведення всієї фінансової документації та здача звітів в податкову інспекцію. Ще знадобляться продавці і менеджер.
З бухгалтером все зрозуміло, головне якість — професіоналізм. Вимоги до продавців пред’являються наступні:
- вміння знаходити спільну мову з малюками;
- приємна зовнішність, що не викликає неприємних емоцій і асоціацій у дітей;
- наявність санітарної книжки.
Постачальники дитячого одягу
Головна вимога до товару — це якість. Кращим варіантом буде придбання речей безпосередньо у виробника, якщо такої можливості немає, укладайте договори з посередниками, при цьому не забудьте про сертифікат на продукцію, що підтверджує її якість.
Конкуренція величезна, тому багато постачальників надають послуги з доставки товару прямо в магазин. Це дуже зручно, крім того, позбавляє вас від транспортних витрат.Коли договір на придбання товару укладено і поступила перша партія, можна приступати до розміщення товару в магазині. Зробити це треба красиво!
Потенційний покупець не стане робити ніяких придбань в магазині, де речі розкидані недбало і хаотично. Коли майже все готово, слід провести якусь інформативно-рекламну акцію для залучення перших відвідувачів. Нарешті, настав час відкрити магазин дитячого одягу, в цей день, обов’язково, слід зробити суттєві знижки.
З чого почати відкриття магазину дитячого одягу?
Важливо ретельно підійти до вибору постачальника, від цього може залежати ваша репутація.
Фінансові розрахунки
Розрахувати очікуваний прибуток і термін окупності підприємства в нинішніх умовах практично неможливо. Але деякі витрати передбачити цілком реально.
Отже:
-орендна плата за рік ;
-витрати на придбання товару (на перші закупівлі);
-зарплата співробітникам;
-закупівля торгового обладнання (залежить від розміру приміщення).
В середньому, окупність торгової точки, де продається дитячий одяг, становить близько шести місяців. Але цей термін може змінюватися як у бік зменшення, так і в бік збільшення, спрогнозувати абсолютно все неможливо.
Значення реклами та акцій
У сучасній торгівлі без рекламних акцій ніяк не обійтися. Не шкодуйте грошей на розвинення магазину. Також варто розробити власний логотип своєї фірми і супроводжувальну продукцію (пакети, магніти,ручки та інше).
Намагайтеся будь-якими шляхами зробити свій магазин популярним. Недостатньо закупити товар і найняти персонал, щоб відкриття магазину з продажу дитячого одягу стало успішним. Його треба зробити популярним. Беріть участь в благодійних акціях, можна також організувати вихід статей у друкованих виданнях, ненав’язливо розповідає про переваги покупки саме в вашому магазині.
При грамотній організації бізнесу торгівля дитячим одягом — це завжди вигідно. І, крім того, ви будете відчувати почуття задоволення, усвідомлюючи, що приносите користь суспільству.
Джерело: Кідшоп — дитячий інтернет-магазин