Реклама сайту: наскільки це необхідно?

28.09.2018

У бізнесі все просто – ви ніхто, поки про вас не заговорять. В електронній комерції цей принцип працює ще жорсткіше. Якщо ви вирішили не витрачати грошей на рекламу бізнесу в офлайні, то про нього знатимуть хоча б знайомі. А в Мережі ваш сайт не те, що загубиться, а взагалі не з’явиться в полі зору потенційних клієнтів. Якщо, звичайно, до цього не докласти відповідних зусиль. Тому реклама сайту – це те, чим повинен займатися кожен власник разом із наповненням його товарами. Інакше хто їх тоді купить?

Що потрібно зробити для того, щоб ваш сайт знайшли користувачі?

Звичайно ж, їм про нього потрібно просто розповісти. І зробити це можна кількома способами:

  • помилка багатьох підприємців-початківців, які вирішили самостійно просувати свій бізнес, – безпосередній пошук клієнтів. Але в Мережі все відбувається трохи по-іншому. Тут хазяї – пошукові системи. Саме до них звертаються користувачі, коли хочуть знайти той чи інший товар. А вони вже, в свою чергу, пропонують їм сайти, які вважають релевантними (тобто такими, які відповідають запитам). Потрапити в ТОП видачі вам допоможе SEO (пошукове) просування. Довірити цю роботу краще фахівцям, оскільки вона є багатозадачною і вимагає комплексного підходу. Це досить дорогий метод популяризації сайту, але один із найефективніших і довгострокових;
  • ви хочете розповісти про свій продукт тільки тим користувачам, яким він цікавий? Логічно. Інакше навіщо витрачати гроші на те, що завідомо не принесе результату. У цьому вам допоможе контекстна реклама. Сучасні інтернет-технології дозволяють виділити з усіх користувачів тільки цільову аудиторію. При цьому буде врахований не лише безпосередній запит, але й геолокація та інші характеристики. Вартість такої реклами залежить від ніші, в якій ви працюєте, але в цілому є доступною;
  • якщо ви проводите багато часу в соціальних мережах, то можете вибрати найпопулярніші з них для просування своїх товарів і послуг. Робити це можливо навіть при мінімальних вкладеннях. Ваш продукт також буде показаний зацікавленим користувачам;

  • крауд-маркетинг: якщо у вас є час і бажання спілкуватися, то можна взагалі не вкладати грошей в такий вид інтернет-реклами. Потрібно вибрати різні тематичні майданчики (соціальні мережі, форуми, спільноти), де ви залишатимете повідомлення рекламного характеру. Вони можуть досить швидко привести користувачів на ваш сайт. Але ще швидше можна потрапити в бан за відкриту рекламу, якщо не дотримуватися певних правил;
  • e-mail розсилки: коли ви вже сформуєте базу клієнтів з їхніми електронними адресами, то буде не зайвим час від часу нагадувати про себе (тільки не зловживати). Важливо надавати не лише комерційну, а й цікаву для користувачів інформацію.

Існують також й інші види реклами в Інтернеті, які варто вибирати з урахуванням специфіки свого бізнесу. Що в одному випадку відмінно спрацює і принесе результат, в іншому може виявитися марною тратою грошей. І не варто забувати про те, що не достатньо лише залучити користувачів на свій сайт. Потрібно ще й утримати їх, щоб вони зробили покупки і згодом повернулися. Для цього подбайте про те, щоб сайт був максимально зручним та зрозумілим. Ну і, звичайно ж, висока якість товарів, послуг і сервісу стоять в основі піраміди заходів просування сайту. Інакше вона просто розвалиться.