Які недоліки мають суші з супермаркету?

19.04.2021

Сьогодні японські страви стали настільки поширеними, що ви можете знайти їх навіть в магазині. Просто відкриваєте коробку, берете до рук палички і їсте. Здається, все дуже добре. Але свіжоприготовлені суші Хмельницький мають ряд суттєвих переваг перед магазинними.

Смак та консистенція

Справжня різниця одразу стає зрозумілою, як тільки ви дістаєте шматочок суші та куштуєте його. Страва з магазину виглядає більш тьмяно, може частково розсипатися через помилки в транспортуванні. Текстура, смак, колір будуть відчутно відрізнятися.

Одразу після приготування суші з магазину та ресторану можуть мати приблизно однакову якість. Але ресторанна страва вирушає до вас одразу, а магазинна повинна витримати тривале транспортування та зберігання. Чим довше упаковка стоїть на полиці, тим твердішим стає рис. Водорості та начинка ж, навпаки, розм’якають.

Васабі та імбир досить швидко втрачають гостроту, змінюють колір.

Вибір

При замовленні суші ви не обмежені в виборі. До ваших послуг – найрізноманітніші види риби, морепродуктів, овочів тощо. В магазині асортимент досить обмежений. Ви змушені платити не за те, чого хочете, а за те, що вам пропонує виробник. Не вдасться і попрохати про якісь особливості приготування страви, тоді як при замовленні суші це цілком можливо.

Безпека та користь

Ви й самі розумієте, що страва, яку ви споживаєте одразу після приготування, є значно безпечнішою та кориснішою в порівнянні з тією, яка вже кілька днів (або й довше) лежить у холодильнику.

Для тривалого зберігання рис заправляють великою кількістю оцту, цукру та солі. Це не лише робить їжу менш корисною, але й погіршує смак риби та інших інгредієнтів. Виробник може використовувати й хімічні консерванти, що для суші ресторанного рівня взагалі виключено.

Суші з продуктових магазинів часто готують з риби та інших продуктів досить низької якості, щоб мінімізувати витрати. Навіть якщо така страва безпечна, чудовий смак ви навряд чи отримаєте.

Місцевий заклад ретельно дбає про свою репутацію, оскільки негативні відгуки покупців швидко погіршать стан бізнесу. Великий виробник, фабрика якого інколи знаходиться за сотні кілометрів від покупця, може собі дозволити менш уважно ставитися до думки споживача.