Як почати продавати дитячий одяг, і що для цього потрібно

23.06.2021

Якщо ви плануєте продавати дитячий одяг оптом, варто заздалегідь розв’язати питання з постачальником такої продукції та дізнатися всі нюанси організації такої справи.

Читайте про все це в нашому матеріалі.

Як почати продавати дитячий одяг, і що для цього потрібно

Що потрібно для відкриття бізнесу з продажу дитячого одягу

Перш за все — бажання. Тим паче, що на старті ви можете спробувати дві прості та зручні схеми організації такого бізнесу: дропшиппінг та спільні покупки.

Зупинимося на цьому детальніше та з’ясуємо, як продавати дитячий трикотаж оптом.

Спільні покупки працюють наступним чином:

  • Ви купуєте партію однакового товару за оптовими цінами.
  • Існує чимало торговельних майданчиків, де люди шукають посередника для того, щоб придбати потрібні їм речі за більш низькою ціною.
  • Ви чекаєте, доки формується певна група покупців. Це потрібно для отримання оптової ціни.
  • Після цього ви вкладаєте угоду з продавцем.

В цьому випадку ви працюєте як організатор СП й утримуєте собі певну суму (розмір цієї суми ви встановлюєте самі) за організацію такої угоди.

Дропшиппінг передбачає, що ви будете працювати за трохи іншою схемою.

  1. Спочатку потрібно знайти фірму-виробника речей для малечі, який готовий продавати дитячий одяг оптом.
  2. Ви домовляєтеся про те, що будете розміщувати продукцію цього бренду у себе на сайті або торговому майданчику.
  3. Ви продаєте товари за ціною, яка складається з ціни виробника та вашої націнки за цей товар.
  4. До вас звертаються замовники й оплачують замовлення.
  5. Ви пересилаєте фірмі-виробнику гроші за товар. Далі виробник самостійно відправляє ці речі вашому покупцеві.
  6. Ви заробляєте на націнці. До того ж, вам не потрібно витрачати час на пересилку речей або пошуку місця під склад, де вони будуть тимчасово зберігатися.

Як не помилитися з вибором постачальника?

Для того, щоб обрати гарного виробника товарів для малюків, зверніть увагу на:

  • Репутацію бренду

Для цього треба з’ясувати якомога більше про те, як давно компанія представлена на ринку, а також які відгуки залишають її оптові покупці та роздрібні клієнти.

  • Асортимент

Чим він більше, тим перспективніше буде ваша співпраця.

  • Вартість продукції

В ідеалі орієнтуватися на середній ціновий сегмент, який буде доступний більшості ваших споживачів.

  • Терміни постачання замовлення

Ті трикотажні фабрики, які затягують відправку замовлення — не кращий варіант для співпраці.

  • Акції, знижки та програма співробітництва

Багато великих виробників пропонують додаткові акції, бонуси або систему знижок для своїх оптових покупців.

Серед усіх брендів рекомендуємо звернути увагу на трикотажну фабрику Вікторія Стиль: вона давно присутня на ринку, має гарний асортимент та продає якісний дитячий трикотаж оптом по приємним цінам.

Впевнені: ви будете у захваті від такої співпраці!