Коворкінг – це офісне приміщення, де фрилансери або навіть цілі компанії можуть орендувати робочі місця. Зазвичай в коворкінгу є всі необхідні зручності: бездротовий інтернет, туалети, зони для перекусу.
Кому потрібен коворкінг?
Ця форма організації робочого місця буде цікава для:
- Роботи над тимчасовим проектом. В цьому випадку в коворкінгу беруть участь співробітники однієї організації, а також залучені фахівці;
- Стартаперів та підприємців-початківців;
- Проведення конференцій, зборів;
- Малих підприємств, які не мають можливості орендувати власний офіс;
- Фрилансерів, віддалених співробітників.
Коворкінги починали розвиватися як форма спільної оренди, коли 2-3 підприємцям стає дорого мати власний офіс, і вони збираються в один. Важливим фактором стала і любов сучасного покоління до креативу і свободи. А збільшення кількості віддалених працівників різних компаній призвело до великого попиту на оренду робочого місця.
Переваги коворкінгу
Коворкінг необхідний в першу чергу тим, хто не має можливості працювати в своєму офісі. Є альтернатива – робота на дому, але в домашній обстановці не завжди виходить зосередитися на робочому процесі.
Саме звідси і випливають переваги коворкінгу:
- Атмосфера сприяє роботі;
- Не соромно призначити зустріч з клієнтами і партнерами;
- Офіс обладнаний всім необхідним для роботи;
- Вам не потрібно піклуватися про наймання допоміжного персоналу, вам його надасть коворкінг-центр;
- Ви отримаєте юридичну адресу разом з офісом (в більшості випадків);
- Не потрібно вирішувати технічні проблеми, їх вирішує орендодавець;
- Робота в коворкінг-центрі сприяє налагодженню корисних ділових зв’язків, а також допомагає знайти однодумців;
- При бажанні ви можете орендувати окремий офіс і усамітнитися;
- Сприяє розвитку вміння працювати в колективі;
- Дозволяє отримувати неординарні рішення та ідеї;
- Коворкінг обходиться дешевше оренди цілого офісу.
В якості робочих просторів виступають офісні та виробничі приміщення, творчі майстерні, цехи для ремісників і навіть антикафе. Вибираючи коворкінг, орієнтуйтеся на локацію, якість інтернет-з’єднання, зручність робочого місця, наявні кухні, туалетів і, звичайно ж, «сусідів» — адже ви не повинні заважати один одному.