За даними Safari Digital, близько 61% маркетологів вважають, що SEO — ключ до успіху в інтернеті. Саме тому сучасні компанії виділяють на це в середньому 41% свого маркетингового бюджету. При наближенні нового року важливо визначитися з правильною стратегією SEO, яка може не лише якісно вплинути на ваш інтернет-трафік, а й отримати додаткову і прибуткову віддачу для вашого бізнесу в цілому. Ця стратегія має бути виваженою і варто звернутися до професіоналів, які можуть, наприклад, зробити просування сайтів львів із гарантією конкретних результатів.
Отже, до вашої уваги кілька порад експертів із пошукової оптимізації, які можна застосувати до своєї стратегії SEO на 2022 рік.
1. Створюйте контент насамперед для людей
Завдяки розвитку штучного інтелекту та машинного навчання алгоритм Google постійно вдосконалюється, він стає розумнішим із кожним днем. Крім того, використовуючи постійний людський внесок, пошук продовжує узгоджуватися з нашим мисленням. При цьому немає якоїсь хитрої лазівки або чарівної формули, щоб можна було перехитрити пошукову систему. Тому при створенні контенту варто орієнтуватися насамперед на людей (саме вони вас читатимуть) і вдругорядь — на пошукові системи.
Вашим пріоритетом завжди має бути надання вашій авдиторії саме того, що вони шукають, а це досягається лише шляхом написання привабливого та, по суті, натуралістичного контенту.
2. Фокусуйтеся на досвіді користувача (UX)
Ніщо так не дратує, як навігація сайтом, яким ви практично не можете користуватися. Є лише кілька секунд, протягом яких користувач має зрозуміти структуру сайту і далі продовжувати навігацію. Якщо цього не відбувається — відвідувач для вас втрачений і, можливо, назавжди. «Мертві» посилання, сторінки з помилками та безладна структура сайту — причини, через які люди йдуть із вашого сайту.
Користувачі не тільки цінують зручність та просту навігацію, але й допомагають краулерам Google сканувати ваш контент та визначати ваш рейтинг у пошуковій видачі. Варто використовувати заголовки і короткі абзаци, що легко читаються. Заберіть зайві підрозділи та оптимізуйте сайт для мобільних пристроїв. Все це допоможе знизити показник відмов, покращити інші показники SEO, підняти ваш рейтинг та підвищити конверсію загалом. Щоб все це правильно здійснити, варто замовити seo просування сайту.
Чи знаєте ви, що RankBrain є третім за важливістю фактором ранжування, і ця тенденція, зважаючи на все, не тільки збережеться, але і стане ще більш важливою.
RankBrain — це система машинного навчання, яка допомагає Google вирішувати, які сторінки мають займати місце у результатах пошуку. Просто кажучи, RankBrain відстежує, як користувачі взаємодіють із результатами пошуку, та оцінює результати на основі цього. Якщо відвідувачі натискають на посилання і відразу йдуть із сайту, він починає втрачати рейтинг. Але якщо вони проводять якийсь час на сайті, він починає підвищуватись у рейтингу (або залишиться у вищій позиції).
3. Швидкість взаємодії — критичний фактор
У наші дні люди очікують миттєвої інформації та миттєвих результатів. Якщо ваш сайт потребує довгого часу для завантаження, вони просто закриють вкладку браузера і продовжать свою роботу.
Є кілька способів підвищити швидкість сайту: видалити старі/неіснуючі плагіни, очистити код від «сміття», оптимізувати та стиснути зображення, переконатися, що ваші підрозділи мають сенс. Використовуйте інструменти, наприклад Google PageSpeed Insights або GTmetrix, щоб продовжити моніторинг у майбутньому.
4. Фокусуйтеся на створенні релевантних посилань
Побудова посилань є важливим аспектом створення репутації домену / авторитету сайту. Крім того, посилання є ключовим фактором ранжування. Пошукові роботи виявляють контент, переходячи за посиланнями на наступні сторінки й оцінюючи їх відповідність пошуковому запиту. Це стосується і внутрішніх посилань, тому не варто боятись розміщувати посилання на інші корисні сторінки вашого сайту там, де це необхідно і де це здається природним. 51% маркетологів зауважують вплив цих дій через один-три місяці після впровадження стратегії побудови посилань.
5. Не ігноруйте потенціал відео
Відеомаркетинг може бути величезним джерелом трафіку, але деякі маркетологи досі його ігнорують. Відеоконтент має великий невикористаний потенціал, який відмінно підходить для SEO і сприяє добрій взаємодії з користувачем. Цілком можливо, ваш користувач набагато охочіше перегляне 1-хвилинне відео, ніж прочитає вашу статтю, що містить сотні слів.
Онлайн-відео становить зараз до 80% всього онлайн-трафіку. І навіть з огляду на все це 43% людей кажуть, що хочуть ще більше відеоконтенту.
Як можна оптимізувати свій відеоконтент:
- Оновіть заголовки та описи старих відео, щоб вони були актуальними та доступними для пошуку.
- Оптимізуйте якість звуку та відео, а також графіку та зображення відео.
- Інтегруйте відео в решту контенту вашого сайту.