CRM-системи сьогодні – чи не єдиний варіант для успішного існування та роботи підприємств. Такі системи дають можливість вести фінансову звітність, керувати логістикою, залишками товарів та ін.
У зв’язку з великим попитом на товарні CRM-системи сьогодні на ринку Програмного Забезпечення існує доволі широкий вибір подібних сервісів, що спрямовані на покращення роботи підприємств. До одних із популярних CRM-сервісів можна віднести російські CloudShop та МойСклад.
Але на цей час, все більше підприємців почали відмовлятись від вищезгаданих систем, адже ці продукти є російськими. Сьогодні це справді важливо – відмовитись від фінансування росії, та перейти на вітчизняну альтернативу. Пропонуємо вам ознайомитись з українським сервісом HugeProfit, і порівняти його з CloudShop та МойСклад.
HugeProfit
HugeProfit – CRM система для управління товарним бізнесом, створена для обліку залишків товару, продажів, клієнтів, відправок та наочного зображення доходів та витрат вашого фізичного магазину, інтернет-магазину, магазину у Instagram чи маркетплейсах. Сервіс функціонує у вигляді SaaS сервісу. До основних функцій сервісу належать:
- облік продажів, товарів та витрат,
- створення та відстеження ТТН,
- робота з клієнтською базою, звіти про доходи та витрати,
- друк чеків та цінників,
- інтеграція з WooCommerce, Prom, Rozetka,
- фін.облік та мультивалютність: можливість вести кілька рахунків у різних валютах;
- робота з клієнтською базою;
До недоліків можна віднести те, що в сервісі відсутня телефонія та інвентаризація товарів.
CloudShop
CloudShop – хмарний сервіс для обліку продажів, товарів та клієнтів. Це засіб автоматизації складської логістики, управлінського обліку та бухгалтерського обліку. Сервіс функціонує на мобільних пристроях IOS та Android. Його основними функціями є:
- фінансовий облік;
- клієнтська база;
- керування закупівлями та продажами;
- інвентаризація та логістика;
- звіти;
- створення програм лояльності;
- друк чеків;
- резервне копіювання;
- відстеження доходів та витрат.
Серед недоліків більшість клієнтів часто виділяють помилки у підрахунках, постійні збої в додатках, відсутність перегляду різниці витрат та доходів. Найкритичнішим є те, що технічна підтримка, за словами користувачів, жодним чином не реагує на звернення клієнтів.
МойСклад
МойСклад – сервіс управління торгівлею для малого та середнього бізнесу, призначений для управління продажами та закупівлями. Сервіс оптимізований для смартфонів IOS та Android.
Сервіс реалізує такі функції:
- ведення складський облік;
- обробка замовлень;
- відстеження логістики;
- сканування штрих-кодів та друк чеків;
- автоматизація роздробу;
- контроль фінанси;
- робота з базою клієнтів.
Користувачі зазначають про такі недоліки: відсутність резервного копіювання даних, погана робота інтеграцій та мобільних додатків, некоректне сканування штрих-кодів, а також відсутність зміни груп товарів.
Порівняльна таблиця
Аби точніше порівняти усі ці три сервіси, пропонуємо зіставити їх функціонал за однаковими критеріями:
МойСклад |
CloudShop |
HugeProfit |
|
Мультивалютність |
✓ |
✗ |
✓ |
Облік доходів |
✓ |
✓ |
✓ |
Облік витрат |
✓ |
✓ |
✓ |
Канали продажів |
✗ |
✗ |
✓ |
Друк цінників |
✓ |
✓ |
✓ |
Друк чеків |
✓ |
✓ |
✓ |
Інтеграція з CheckBox |
✓ |
✓ |
✓ |
Інтеграція з Instagram |
✗ |
✓ |
✗ |
Інтеграція з маркетплейсами |
✗ |
Лише Prom |
✓ |
Інтеграція з УкрПоштою |
✗ |
✗ |
✓ |
Інтеграція з Новою Поштою |
✗ |
✗ |
✓ |
Робота із штрих-кодами |
✓ (негативні відгуки) |
✓ |
✓ |
Телефонія |
✓ |
✓ |
✗ |
Веб-сервіс |
✓ |
✓ |
✓ |
Додаток для Android |
✓ |
✓ |
✓ |
Додаток для IOS |
✓ |
✓ |
✗ |
Програма для Windows |
✓ |
✗ |
✗ |
Програма для Linux |
✓ |
✗ |
✗ |
Програма для Mac |
✓ |
✗ |
✗ |
База клієнтів |
✓ |
✓ |
✓ |
Історія дій |
✓ |
✓ |
✓ |
Програми лояльності |
✓ |
✓ |
✓ |
Нагадування |
✗ |
✗ |
✓ |
Звіти |
✓ |
✓ |
✓ |
Експорт/імпорт даних |
✗ |
✓ |
✓ |
Безпека даних |
✗ |
✓ |
✓ |
Резервне копіювання |
За додаткову плату |
✓ |
✓ |
Контроль залишків |
✗ |
✓ |
✓ |
Відстеження логістики |
✗ |
✓ |
✓ |
Групування по категоріях |
✗ |
✓ |
✓ |
Необмежена кількість працівників |
✗ |
✓ |
✓ |
Перекази між рахунками |
✗ |
✗ |
✓ |
Сортування товарів по складах та категоріях |
✓ |
✗ |
✓ |
Пошук товарів по маржі |
✗ |
✗ |
✓ |
Відстеження руху коштів |
✓ |
✓ |
✓ |
Ціни | 420-2900 грн | 278-1390 грн | 100-1000 грн |
Багато хто дійсно звик працювати з CloudShop та МойСклад, проте, у зв’язку з теперішньою ситуацією, дійсно важливим є вибір хорошої альтернативи, яка буде не гірше попередніх сервісів.
Хоч HugeProfit є доволі молодим українським сервісом, однак він стрімко розвивається, і вже сьогодні працює не гірше інших софтів, а в багатьох функціях навіть набагато краще та зручніше. До речі, ціни на тарифи у цьому сервісів теж є вигіднішими, у порівнянні з вищезгаданими сервісами. Програма радує клієнтів частими оновленнями і постійною технічною підтримкою. До того ж, це чудова можливість підтримати вітчизняні сервіси. Аби переконатись у цьому на власні очі, спробуйте безплатну версію програми для обліку продажів.