HugeProfit — заміна російським програмам CloudShop та Mой склад з обліку продаж та товарів

10.05.2022

CRM-системи сьогодні – чи не єдиний варіант для успішного існування та роботи підприємств. Такі системи дають можливість вести фінансову звітність, керувати логістикою, залишками товарів та ін.

У зв’язку з великим попитом на товарні CRM-системи сьогодні на ринку Програмного Забезпечення існує доволі широкий вибір подібних сервісів, що спрямовані на покращення роботи підприємств. До одних із популярних CRM-сервісів можна віднести російські CloudShop та МойСклад.

Але на цей час, все більше підприємців почали відмовлятись від вищезгаданих систем, адже ці продукти є російськими. Сьогодні це справді важливо – відмовитись від фінансування росії, та перейти на вітчизняну альтернативу. Пропонуємо вам ознайомитись з українським сервісом HugeProfit, і порівняти його з CloudShop та МойСклад.

HugeProfit

HugeProfit – CRM система для управління товарним бізнесом, створена для обліку залишків товару, продажів, клієнтів, відправок та наочного зображення доходів та витрат вашого фізичного магазину, інтернет-магазину, магазину у Instagram чи маркетплейсах. Сервіс функціонує у вигляді SaaS сервісу. До основних функцій сервісу належать:

  • облік продажів, товарів та витрат,
  • створення та відстеження ТТН,
  • робота з клієнтською базою, звіти про доходи та витрати,
  • друк чеків та цінників,
  • інтеграція з WooCommerce, Prom, Rozetka,
  • фін.облік та мультивалютність: можливість вести кілька рахунків у різних валютах;
  • робота з клієнтською базою;

До недоліків можна віднести те, що в сервісі відсутня телефонія та інвентаризація товарів.

CloudShop

CloudShop – хмарний сервіс для обліку продажів, товарів та клієнтів. Це засіб автоматизації складської логістики, управлінського обліку та бухгалтерського обліку. Сервіс функціонує на мобільних пристроях IOS та Android. Його основними функціями є:

  • фінансовий облік;
  • клієнтська база;
  • керування закупівлями та продажами;
  • інвентаризація та логістика;
  • звіти;
  • створення програм лояльності;
  • друк чеків;
  • резервне копіювання;
  • відстеження доходів та витрат.

Серед недоліків більшість клієнтів часто виділяють помилки у підрахунках, постійні збої в додатках, відсутність перегляду різниці витрат та доходів. Найкритичнішим є те, що технічна підтримка, за словами користувачів, жодним чином не реагує на звернення клієнтів.

МойСклад

МойСклад – сервіс управління торгівлею для малого та середнього бізнесу, призначений для управління продажами та закупівлями. Сервіс оптимізований для смартфонів IOS та Android.

Сервіс реалізує такі функції:

  • ведення складський облік;
  • обробка замовлень;
  • відстеження логістики;
  • сканування штрих-кодів та друк чеків;
  • автоматизація роздробу;
  • контроль фінанси;
  • робота з базою клієнтів.

Користувачі зазначають про такі недоліки: відсутність резервного копіювання даних, погана робота інтеграцій та мобільних додатків, некоректне сканування штрих-кодів, а також відсутність зміни груп товарів.

Порівняльна таблиця

Аби точніше порівняти усі ці три сервіси, пропонуємо зіставити їх функціонал за однаковими критеріями:

МойСклад

CloudShop

HugeProfit

Мультивалютність

Облік доходів

Облік витрат

Канали продажів

Друк цінників

Друк чеків

Інтеграція з CheckBox

Інтеграція з Instagram

Інтеграція з маркетплейсами

Лише Prom

Інтеграція з УкрПоштою

Інтеграція з Новою Поштою

Робота із штрих-кодами

✓ (негативні відгуки)

Телефонія

Веб-сервіс

Додаток для Android

Додаток для IOS

Програма для Windows

Програма для Linux

Програма для Mac

База клієнтів

Історія дій

Програми лояльності

Нагадування

Звіти

Експорт/імпорт даних

Безпека даних

Резервне копіювання

За додаткову плату

Контроль залишків

Відстеження логістики

Групування по категоріях

Необмежена кількість працівників

Перекази між рахунками

Сортування товарів по складах та категоріях

Пошук товарів по маржі

Відстеження руху коштів

Ціни 420-2900 грн 278-1390 грн 100-1000 грн

Багато хто дійсно звик працювати з CloudShop та МойСклад, проте, у зв’язку з теперішньою ситуацією, дійсно важливим є вибір хорошої альтернативи, яка буде не гірше попередніх сервісів.

Хоч HugeProfit є доволі молодим українським сервісом, однак він стрімко розвивається, і вже сьогодні працює не гірше інших софтів, а в багатьох функціях навіть набагато краще та зручніше. До речі, ціни на тарифи у цьому сервісів теж є вигіднішими, у порівнянні з вищезгаданими сервісами. Програма радує клієнтів частими оновленнями і постійною технічною підтримкою. До того ж, це чудова можливість підтримати вітчизняні сервіси. Аби переконатись у цьому на власні очі, спробуйте безплатну версію програми для обліку продажів.