Етапи аналізу контекстної реклами конкурента

22.07.2022

Аналіз контекстної реклами конкурента

Для отримання великої кількості якісного трафіку використовують різні інструменти, серед яких і контекстна реклама. Але перш ніж запускати її, варто придивитися до конкурентів.

Навіщо аналізувати контекстну рекламу конкурентів

Аналіз контекстної реклами конкурентів — одна з необхідних умов просування товару чи послуги. Його важливо проводити не лише на початку кампанії, а й у процесі роботи. Таким чином ви будете знати, що відбувається у вашій ніші і які інструменти використовують конкуренти.

Загалом аудит контекстної реклами конкурентів допомагає:

  • усвідомити власні сильні та слабкі сторони;
  • знайти нові ідеї та отримати інсайти;
  • зрозуміти, хто ваші прямі та непрямі конкуренти, та оцінити власну конкурентоспроможність;
  • оцінити актуальність маркетингових цілей;
  • не витрачати бюджет даремно.

Основні етапи аналізу

Аналіз повинен складатися з перерахованих нижче кроків.

Аналіз ключових слів

Основою рекламної кампанії є ключові слова. Якщо ви сумніваєтеся, чи всі ключові слова були використані, варто проаналізувати запити, за якими рекламуються конкуренти. Це допоможе знайти ключові слова, які не були охоплені, та відібрати з них найбільш вдалі. Самостійний аналіз ключових слів займає досить тривалий час, тому краще скористатися спеціальними сервісами: Serpstat, SpyFu, SE Ranking, SimilarWeb та інші.

Аналіз тексту оголошень

Тексти оголошень — неодмінний елемент позиціювання та впливу на аудиторію. У процесі аналізу реклами звертайте увагу на:

  • title та description, їхнє смислове навантаження;
  • наявність заклику до дії;
  • релевантність тексту оголошення ключовим словам.

З аналізом текстів оголошень також допоможуть вищезазначені сервіси.

Аналіз ppc реклами у конткурентів

Аналіз посадкових сторінок

Аудит посадкових сторінок, тобто тих, куди ведуть оголошення, повинен включати:

  • оцінку кнопок CTA;
  • відповідність контенту ключовим словам;
  • оцінку рівня юзабіліті;
  • аналіз інформативності контенту.

Аналіз контекстно-медійних кампаній

Просування конкурентів не обмежується оголошеннями у видачі, тому варто звернути увагу й на медійну рекламу. Звернувшись до спеціальних сервісів, можна дізнатися:

  • чи використовують конкуренти медійну рекламу;
  • яку частку трафіку отримують з неї;
  • основні майданчики, що використовуються для розміщення.

Прорахунок рекламного бюджету

Дізнатися про точний бюджет конкурентів неможливо, адже для просування використовується як реклама Google Ads, так й інші платні канали трафіку. Але, наприклад, проаналізувавши, розподіл трафіку між пошуковими та медійними кампаніями, можна приблизно дізнатися розміри бюджетів конкурентів. Не всі сервіси надають таку інформацію. Але на основі інформації, отриманої за допомогою різних інструментів, зокрема і вартості кліка, кількості трафіку, позиції, кількості ключових слів, CTR можна розрахувати приблизний бюджет, витрачений на послуги контекстної реклами.

Грамотний аналіз контекстної реклами дозволяє зрозуміти рекламні можливості конкурента та спрогнозувати точки зростання. Але для отримання якісних результатів та заощадження часу та грошей, радимо звернутися за налаштуванням контекстної реклами в digital-агентство повного циклу Ланет CLICK.

+38 (044) 225-19-00

lanetclick@lanet.ua