Якщо ви маєте свій бізнес і плануєте отримувати сталий дохід, то оптимізація вебсайту є обов’язковою умовою для збільшення показника конверсії. І попри те, що методів впливу на конверсію є багато, ми пропонуємо зупинитися саме на використанні попапів. Pop up – це спливаючі банери на вебсайті, які мають на меті перетворити відвідувачів на покупців, підписників або учасників ваших заходів, що у кінцевому результаті збільшить дохідність вашого бізнесу. У більшості випадків попапи – це вікна, які охоплюють екран вебсайту і змушують відвідувача здійснити цільову дію.
Чому попапи працюють?
Як ми говорили, існують різні способи покращити ваш коефіцієнт конверсії, наприклад створити сильні та привабливі CTA або використовувати привабливий візуал. На відміну від будь-якої іншої стратегії, спливаючі вікна залежать від контексту. Це означає, що вони викликані різними поведінками користувачів. Іншими словами, попапи дають вам можливість робити персоналізовані пропозиції у вибраний момент під час подорожі клієнтів вашим вебсайтом. Тож чому вони викликають у відвідувачів вашого сайту бажання діяти?
Успішність будь-якого попапу залежить від ряду чинників, а саме:
- влучний заклик до дії;
- приємний візуал;
- лаконічний контент;
- зрозумілий порядок дій.
Якщо pop up вікна правильно реалізовані – вони викликаються поведінкою користувачів і допомагають їм вирішити свої питання, задля чого відвідувачі і приходять на ваш сайт. Так, наприклад, якщо ви хочете, щоб хтось підписався на вашу розсилку, немає сенсу показувати спливаюче вікно «Приєднайтеся до нашої розсилки», якщо цей хтось знаходиться на головній сторінці сайту. У цьому випадку буде краще показати спливаюче вікно інформаційного бюлетеня, коли хтось закінчить читати одну з публікацій у вашому блозі.
Види попапів
Ви можете використовувати різні типи спливаючих вікон залежно від намірів і поведінки користувачів.
Спливаюче вікно з наміром виходу
Exit-intent pop-up – таке спливаюче вікно з’являється, коли хтось намагається залишити ваш вебсайт. Попап чудово підходить для демонстрації різних пропозицій або звернення людей, які готові залишити ваш вебсайт.
Спливаюче вікно на основі часу
Time-based pop-up – спливаюче вікно, яке запускається через певний час, якщо хтось залишається на вашому вебсайті більше 2–3 хвилин. Зазвичай це означає, що він «захопився» вашим продуктом, пропозицією чи статтею. Це чудова можливість підписатися на вашу розсилку або щось продати.
Спливаючі вікна, що активуються прокручуванням
Scroll-triggered pop-ups – спливаючі вікна, які активуються, коли хтось прокручує певний відсоток вашої сторінки – наприклад, 60, 70 чи 80%. Випадок використання дуже схожий на спливаючі вікна на основі часу.
Спливаючі вікна, що ініціюються кліком
Click-triggered pop-ups – спливаючі вікна, які активуються, коли хтось натискає певне посилання, сторінку чи кнопку. Вони менш дратівливі, ніж попередні варіанти. Ідеально підходять для демонстрації певної пропозиції комусь, хто вже в ній зацікавлений.
Різні типи спливаючих вікон мають різне призначення. Отже, вибір правильного типу спливаючого вікна для відповідної пропозиції чи контексту є важливим для його успіху. А також не забувайте, що попапи – це динамічні інструменти маркетингової стратегії, які потрібно тестувати і налаштовувати відповідно до вподобань вашої цільової аудиторії.