За прогнозами Fortune Business Insights, світовий ринок розвиваючих іграшок зросте з $68,81 млрд у 2021 році до $132,62 млрд у 2028 році, а середньорічний темп зростання складе 9,83% у прогнозований період.
Розвиваючі іграшки відносяться до тих категорій ігор, які мають стимулювати навчання дітей. Наприклад, такі іграшки успішно випускає український виробник https://strateg.ua/ua. Ключовими ж аспектами для виробників у всьому світі є їхня довговічність і безпека. Давайте розглянемо ці та інші тренди, що впливають на ринок розвиваючих іграшок.
Зростання попиту на екологічно безпечні іграшки
Очікується, що зростання попиту на розвиваючі та навчальні іграшки, які виробляються з екологічно чистих матеріалів, сприятиме виходу на ринок нових гравців. Так історично склалося, що одноразовість була серйозною проблемою в індустрії освітніх іграшок, і покупці, як правило, не спокушалися застарілими і вживаними іграшками. Цей фактор стимулює вищезазначений попит. Багато інноваційних виробників іграшок розробляють продукти з використанням екологічно чистих матеріалів, таких як цукрова тростина, картон і бамбук.
Зростання популярності розумних і STEM-іграшок
Все більш популярними серед зростаючої кількості технічно підкованих споживачів стають інноваційні розвиваючі іграшки, які можна підключити до інтернету. Розумна іграшка (або смарт-іграшка) працює за рахунок вбудованих датчиків і бортової електроніки і має власний інтелект. Незважаючи на їх високу вартість, завдяки простоті використання та індивідуальному підходу до навчання смарт-іграшки значно перевершують інші навчальні іграшки.
Зростання поширення таких іграшок, ймовірно, створить здоровий попит на іграшки в галузі науки, технологій, інженерії та математики (STEM) у всьому світі. Іграшки STEM призначені для покращення навичок вирішення проблем та творчості у дітей у цікавій та захоплюючій формі. Популярність STEM-іграшок, ймовірно, стійко зростатиме завдяки все більшій кількості батьків, які прагнуть підготувати своїх дітей до майбутнього.
Поширення нефірмових та контрафактних товарів
У той час як значна кількість контрафактної продукції може бути легко ідентифікована, широкий спектр потенційно небезпечних продуктів зі складними імітаціями може залишитися непоміченим покупцями або роздрібними торговцями. Це піддає дітей небезпеці впливу токсичних хімічних речовин або матеріалів. Незважаючи на зростання занепокоєння з приводу поширення підроблених іграшок для навчання та освіти в різних країнах, відомо, що контрафактні товари переважають на азіатських ринках, таких як Китай та Індія.
Домінування великих гравців ринку
Очікується, що Mattel та LEGO System A/S збережуть свої позиції лідерів ринку. Ці постачальники отримують зиск із дистриб’юторської мережі, що добре зарекомендувала себе й охоплює багато країн. Наприклад, Mattel у даний час має 35 точок у всьому світі, а її продукція продається більш ніж у 150 країнах. А LEGO System A/S наразі продає свою продукцію у більш ніж 40 країнах.
Топ-10 виробників іграшок:
- Mattel (США)
- LEGO System A/S (Данія)
- Melissa & Doug (США)
- Ravensburger (Німеччина)
- The Simba Dickie Group (Німеччина)
- TOMY (Японія)
- JAKKS Pacific (США)
- GoldLok Toys (Китай)
- WowWee Group Limited (Канада)
- CocoMoco Kids (Індія)
Ключові гравці ринку все більше уваги приділяють просуванню своєї продукції через онлайн-канали. Наприклад, компанія LEGO System A/S збільшує інвестиції в цифровізацію всього свого бізнесу, щоб мінімізувати наслідки пандемії COVID-19. Посилення суперництва з боку міжнародних гравців за останнє десятиліття призводить до заповнення ринкового простору, спричиняючи гостру цінову конкуренцію на внутрішніх ринках.