Кожного разу, коли пошукові системи змінюють свої алгоритми і те, як вони індексують і ранжирують сайти, у власників сайтів починається легка паніка. І перше, на що вони нарікають, це пошукова оптимізація. Так, SEO сильно змінилося за останні пару десятиліть і тепер воно вимагає врахування багатьох нюансів, які є не завжди очевидними для пересічного інтернет-користувача. Треба розуміти, що розкрутка сайту в наш час стала повноцінною професійною діяльністю з великим спектром робіт.
Отже, як покращити позиції вашого сайта в пошуковиках, які тактики все ще будуть працювати в 2023 році, як різноманітні внутрішні та зовнішні фактори впливають на те, аби ваш сайт був більш видимим в інтернеті — про ці питання йдеться далі.
1. Подбайте про технічну складову
Відповідність всім технічним стандартам — це найперше і найважливіше правило для підвищення пошукової видачі. Це означає, що потрібно забезпечити швидке завантаження сайту і мінімізувати код. Ви також маєте переконатися, що використовуєте канонічні url-адреси і на вашому сайті встановлений дійсний SSL-сертифікат.
Пошукові системи також ранжують сайти на основі співвідношення тексту до коду, адаптивності та мобільності сайту, а також простоти та зрозумілості навігації. Оптимізуйте свої зображення, використовуючи програмне стискання та додаючи альтернативний текст до кожного з них. Не забувайте про карту сайту, яку можуть використовувати як люди, так і пошукові системи.
2. Створюйте захопливий контент
«Контент — це король» — ця фраза незмінно перебуває в лексиконі маркетологів вже багато років. І, треба визнати, вона досі не втратила своєї актуальності. Більше того — набула нових сенсів.
Саме завдяки контенту люди, які, потрапляють на ваш сайт, можуть вирішити, чи є ви експертом, якого вони шукали. А це відкриває прямий шлях до контакту.
Що ще важливіше, коли ви створите якісний контент, заснований на ваших цільових ключових словах, ви почнете органічно ранжуватися в пошукових системах. А це означає, що ви витрачатимете менше коштів на платну рекламу. Тобто, варто прагнути, щоб ваш сайт став визнаним авторитетом у вашій галузі.
Оскільки пошукові роботи «читають» вміст сайту, важливо, щоб текстовий контент залишався основою вашої контент-стратегії. Однак ви також можете використовувати інші типи контенту, такі як слайд-шоу та відео, щоб спростити подачу складної інформації для відвідувачів.
3. Не забувайте про зовнішні посилання
Кінцева мета всіх змін, яких зазнали пошукові системи за всі ці роки, полягає в тому, щоб інтернет-користувачі у першу чергу знаходили найякісніший контент. Отже, якщо ви вже розміщуєте чудовий контент, ви вже виграли половину битви.
Однак, пошукові системи все одно оцінюють, наскільки є популярним ваш сайт і, відповідно, ваш контент. Посилання — це один із способів зробити це, і що більше авторитетних сайтів посилаються на вас, тим більший авторитет набуває ваш сайт.
Однак створення посилань сильно змінилося. Ви не можете просто отримати посилання з будь-якого місця і сподіватися, що це підвищить показники сайта. Вам потрібно використовувати підхід, орієнтований на якість. Є кілька стратегій, які все ще працюють:
- Пишіть лонгріди, в яких згадуються ключові гравці у вашій галузі.
- Підпишіться на релевантні групи та сторінки в соцмережах і почніть розміщувати там свій контент.
- Розміщуйтесь у місцевих бізнес-каталогах та пишіть прес-релізи.
- Заявляйте про свої сторінки на сайтах, що базуються на геолокації.
- Час від часу переглядайте свої посилання і дезавуюйте посилання з низькоякісних сайтів.
- Робіть внутрішню перелінковку між сторінками сайту.
4. Використовуйте коректні ключові слова
Ключові слова завжди були частиною локальної SEO-стратегії, але зараз, коли пошукові системи ранжують сайти на основі показників якості та релевантності, вони отримали ще більше значення.
Переконайтеся, що ви використовуєте ключові слова і фрази, які тісно контекстно пов’язані з тим, що ви робите або продаєте, і що вони націлені на людей на кожному етапі процесу покупки. Контент, який відповідатиме кожному з ваших основних ключових слів на вашому сайті, допоможе створити воронку продажу для клієнтів і гарантуватиме, що коли люди шукатимуть послуги або продукти, подібні до ваших, вони обов’язково знайдуть вас.
Орієнтуйтесь більшою мірою на довгохвості ключові слова. Так, ви можете отримати менше трафіку, але це той бажаний трафік, який із набагато більшою ймовірністю перетвориться на продаж.
Існує багато локальних інструментів SEO-аудиту, які можна використовувати в інтернеті, і хоча вони не можуть зрівнятися з реальним SEO-експертом, вони можуть дати вам загальне уявлення про те, над чим вам потрібно працювати, щоб поліпшити пошукову оптимізацію.