Нещодавнє дослідження показало, що якби у респондентів був вибір між двома компаніями, які пропонують послуги або товари за однаковою ціною, 82% з них віддали б перевагу тій, яка з них займається благодійністю.
Інші дослідження показали, що міленіали на 70% більше схильні витрачати на бренди, які підтримують благодійність, тому, безумовно, власнику бізнесу і топ-менеджерам варто розглянути можливість побудувати продуктивні взаємовідносини з благодійними організаціями.
Компанії можуть налагодити позитивні відносини з благодійними організаціями, які виходять далеко за рамки простого пожертвування грошей. Надання допомоги в натуральній формі, надання персоналу додаткової відпустки для виконання благодійної роботи та виховання культури співчуття — це позитивні способи зміцнити соціальну свідомість вашого бізнесу.
Мене звати Юрій Ванетик, я американський фінансист (моя сім’я емігрувала в США в 70-х), юрист, політичний консультант і відданий філантроп. Я підтримую мистецтво, лібертаріанські аналітичні центри та пов’язані з ними політичні інституції. І в цій статті я опишу основні причини, чому підтримка благодійності корисна для бізнесу.
Це допоможе вам сформувати ідентичність бренду
Благодійні ініціативи компанії можуть стати невід’ємною частиною її бренду, позиціонуючи вас як надійну та етичну компанію. Благодійні організації, які ви підтримуєте, також можуть відрізняти вас від конкурентів, додатково підтримуючи імідж вашого бренду і виділяючи вас серед потенційних претендентів на роботу.
Нещодавно компанія Lookers співпрацювала з благодійною організацією соціальної справедливості Nacro, щоб запропонувати молодим людям можливість пройти стажування на робочому місці. Це не тільки дало Lookers можливість запропонувати час і ресурси громаді, але й потенційно надихнуло майбутніх кандидатів на роботу.
Це збільшує охоплення аудиторії
Для національних та регіональних компаній благодійна присутність у місцевій громаді може збільшити охоплення значно ширшої аудиторії. Спонсорство місцевих спортивних команд може представити ваш бренд новим групам аудиторії, пожертви національним благодійним організаціям можуть підвищити впізнаваність вашого бренду на національному рівні, а волонтерство в благодійних ініціативах познайомить місцеві та регіональні благодійні організації з вашою організацією. Це також чудова можливість для нетворкінгу.
Підвищує моральний дух співробітників
Бачення того, що організація, в якій вони працюють, підтримує благодійність, підвищує позитивний настрій серед співробітників. Відчуття гордості за те, що вони працюють у компанії, яка практикує філантропію, також може підвищити лояльність та утримання працівників. Крім того, люди можуть мати окремі благодійні організації або справи, які щось значать для них, але не мають часу на волонтерство або підтримку в тій мірі, в якій вони хотіли б.
Пропонування благодійних програм, пов’язаних з роботою, як, наприклад, у компанії Accenture, яка пропонує співробітникам три дні волонтерства на рік, підвищить моральний дух і прихильність співробітників до роботи.
Покращення зв’язків з громадськістю
Розповсюдження історій про спонсорство, благодійні заходи та пожертви може принести користь вашій компанії у багатьох аспектах. Висвітлення в засобах масової інформації може дозволити громадськості дізнатися про те, що ви робите, а також зміцнити впевненість ваших співробітників у тому, що вони зробили правильний вибір, працюючи на вас.
Історії про благодійність на корпоративному сайті повідомляють відвідувачам про соціальну відповідальність компанії у спільноті. За умови належного підходу, успішні відносини з благодійними організаціями можуть позитивно вплинути на репутацію організації.
Це добре для вашої громади
Існує найбільш очевидна перевага співпраці бізнесу з благодійними організаціями — це позитивний вплив на саму спільноту, в якій компанія веде бізнес.
Підтримуючи благодійні організації, ви активно допомагаєте людям, організаціям та громадам, жертвуючи гроші, час або ресурси. Легко зануритися у повсякденну роботу організації, але якщо ви приділяєте час благодійності, ви можете по-новому поглянути на роботу та життя.
Це, безсумнівно, найбільша перевага, але не нехтуйте й іншими перевагами тісної співпраці з благодійними організаціями, оскільки вони можуть суттєво вплинути на моральний дух вашого персоналу, зв’язки з громадськістю та, зрештою, на фінансові результати бізнесу.