Переваги використання 3D віртуальної моделі в школі

02.03.2023

Завдяки розробці програмного забезпечення для 3D-моделювання тепер можна створювати реалістичні симуляції реальних об’єктів, середовищ і навіть цілих систем. Ці 3D-моделі мають величезний освітній потенціал, зокрема в науці, інженерії та архітектурі. Переваги та недоліки використання 3D віртуальних моделей у класі будуть розглянуті в цьому есе.

Переваги використання віртуальних тривимірних моделей у школі

Покращене розуміння складних понять

Здатність 3D-віртуальних моделей допомагати дітям зрозуміти складні ідеї більш інтерактивно та візуально є однією з їхніх головних переваг. Щоб допомогти їм зрозуміти структуру молекули та взаємодію з іншими молекулами, учням може бути корисно використовувати 3D-модель молекули. Подібним чином 3D-модель людського тіла може зробити для учнів більш цікавим вивчення анатомії.

Економічно ефективна альтернатива

Традиційні фізичні моделі не завжди можуть бути такими дорогими, як 3D віртуальні моделі. Створення фізичної моделі може бути дорогим і трудомістким. Діти можуть взаємодіяти з віртуальними тривимірними моделями та вивчати їх, не потребуючи дорогих інструментів чи матеріалів. В результаті учні можуть вважати навчання доступнішим і доступнішим.

Розширений доступ до ресурсів

Тривимірні віртуальні моделі є безцінним інструментом для учнів і вчителів, оскільки до них можна отримати доступ в Інтернеті з будь-якого місця, де є підключення до Інтернету. 3D-моделі доступні для дітей вдома, а вчителі можуть включити їх у навчальні онлайн-середовища. Цифровий розрив може бути зменшений, і всі учні можуть мати більш рівні можливості в результаті збільшення доступу до ресурсів. Наприклад, AR_Book, інтерактивна навчальна платформа, яка використовує доповнену та віртуальну реальність для вдосконалення традиційних навчальних матеріалів, є прикладом того, як 3D-віртуальні моделі можна використовувати в освіті. AR_Book забезпечує захоплюючий досвід для студентів, дозволяючи їм взаємодіяти з 3D-моделями та симуляціями, щоб краще зрозуміти складні концепції.

Обмеження в деталізації та точності

Тривимірні віртуальні моделі не завжди такі точні й детальні, як фізичні моделі. Хоча вони можуть запропонувати широке розуміння концепції, вони лише іноді можуть адекватно передати рівень складності об’єкта чи системи. Це може зменшити їх корисність у певних навчальних закладах.

Висновок

Використання 3D віртуальних моделей в освіті, особливо в таких дисциплінах, як наука, інженерія та архітектура, має величезний потенціал. Вони пропонують практичну та доступну заміну звичайним фізичним моделям і можуть мотивувати дітей до навчання. Однак вони також мають недоліки, такі як вимога до технічних ресурсів, більш інтенсивний фізичний контакт і обмеження точності та точності. Вирішуючи, чи використовувати 3D віртуальні моделі в класі, вчителі повинні враховувати ці переваги та недоліки.