Найвпливовіші тренди цифрового маркетингу: на що акцентувати увагу брендам

25.05.2023

Щоб орієнтуватися в складнощах онлайн-екосистеми, яка перебуває в постійному розвитку, компаніям важливо бути в курсі останніх трендів цифрового маркетингу, які сприяють зростанню, підвищенню впізнаваності бренду та налагодженню ефективних зв’язків із клієнтами. Ці тренди, зазначають експерти агенції інтернет-маркетингу Ad Space, часто з’являються саме завдяки змінам у поведінці споживачів і технологіях. Природно, що компанії, які швидко адаптуються до цих змін, матимуть більше шансів бути ефективними і результативними у своїх маркетингових зусиллях.

У цій статті розглянуто найновіші та найвпливовіші тренди цифрового маркетингу, які нині формують такий різнобарвний світ бізнесу.

1. «Вічнозелений» контент

Цей тренд полягає у створенні контенту, термін дії якого не закінчується та буде залишатися цінним для вашої авдиторії ще необмежено довго після публікації.

Ідея «вічнозеленого» (або довговічного) контенту досить проста: створювати матеріали, які можна використовувати багаторазово, не даючи їм застарівати чи ставати неактуальними. Це означає, що вам не потрібно придумувати нові фрагменти контента щотижня чи щомісяця, а достатньо створити щось один раз і дозволити цьому жити своїм життям.

Довговічним контентом може бути будь-що — статті, відео, подкасти чи графіка — все, що ваша цільова авдиторія вважає цінним і те, що відповідає її потребам. Що релевантнішим для них є ваш контент, то більша ймовірність того, що вони будуть його переглядати, ділитися та взаємодіяти з ним.

2. Використання штучного інтелекту та машинного навчання

Штучний інтелект (ШІ) і машинне навчання (ML) зараз заполонили весь інфопростір, щодня пропонуючі чергову порцію «їжи для роздумів». І було б дивно, якби це не зачіпало цифровий маркетинг. Ці технології вже дозволяють маркетологам аналізувати величезні обсяги даних, автоматизувати процеси та надавати персоналізований досвід. Ось як ШІ та ML вплинуть на діджитал-маркетинг:

  • Посилення персоналізації. Алгоритми на основі штучного інтелекту можуть аналізувати дані користувачів, щоб надавати їм високоперсоналізований контент, рекомендації та рекламу, пристосовані до індивідуальних уподобань і поведінки.
  • Чат-боти та віртуальні асистенти стають дедалі досконалішими, забезпечуючи підтримку клієнтів у режимі реального часу, генерацію лідів та персоналізовану взаємодію.
  • Предиктивна аналітика. Алгоритми машинного навчання можуть аналізувати історичні дані для прогнозування поведінки споживачів, оптимізації маркетингових кампаній і виявлення певних трендів і закономірностей.

3. Маркетинг у додатку

In-App маркетинг (або маркетинг у додатку) — це створення цінності для користувачів через їхній досвід роботи з вашим додатком. Це можна зробити за допомогою реклами, push-сповіщень, електронних листів або іншого вбудованого контенту та функцій.

Такий підхід дозволяє вам звертатися до користувачів у потрібний час і в потрібному місці у вашому додатку, при цьому дозволяючи надавати релевантну інформацію на основі їхніх патернів використання або поведінки.

4. Відеомаркетинг

Популярність відеоконтенту неухильно зростає, і він продовжуватиме домінувати в цифровому маркетингу. Наступні тренди підкреслюють важливість відеомаркетингу:

  • Прямі трансляції. Відео в прямому ефірі забезпечують автентичний і цікавий спосіб зв’язку з аудиторією в режимі реального часу, дозволяючи брендам демонструвати продукти, проводити заходи та взаємодіяти зі своїми підписниками.
  • Короткі відео. Такі платформи, як TikTok та Instagram Reels, популяризували короткі відео, привертаючи увагу молодої аудиторії. Маркетологи можуть використовувати ці платформи для створення цікавого та вірусного контенту.
  • Інтерактивні відео дозволяють глядачам активно взаємодіяти з контентом. Такі функції, як клікабельні посилання, вікторини та розгалужені розповіді, розширюють участь користувачів і підвищують конверсію.

5. Реалістичний інфлюенсер-маркетинг

У минулому співпраця з інфлюенсерами була успішним підходом для бізнесу для досягнення бажаної авдиторії. Однак у 2023 році цей тренд зазнав певних змін, і замість відвертого просування продуктів інфлюенсери мають застосовувати більш природний підхід. Наприклад, вони можуть демонструвати фрагменти свого повсякденного життя у коротких відео, тонко інтегруючи продукт або послугу в свою діяльність.

Також серед нових трендів інфлюенсер-маркетингу:

  • Мікроінфлюенсери (інфлюенсери з невеликою кількістю підписників у вузьких нішах) набувають популярності завдяки їхнім справжнім зв’язкам зі своєю авдиторією та вищим показникам залученості.
  • Довгострокові партнерства. Бренди все частіше прагнуть до довгострокової співпраці з інфлюенсерами, зосереджуючись на побудові справжніх стосунків і програмах амбасадорів, а не на разових кампаніях.
  • Прозорість і автентичність, які дуже ціняться споживачами. Очікується, що бренди та інфлюенсери будуть більш прозорими щодо партнерств, розкриття інформації та справжніх рекомендацій щодо продуктів.