Щоб орієнтуватися в складнощах онлайн-екосистеми, яка перебуває в постійному розвитку, компаніям важливо бути в курсі останніх трендів цифрового маркетингу, які сприяють зростанню, підвищенню впізнаваності бренду та налагодженню ефективних зв’язків із клієнтами. Ці тренди, зазначають експерти агенції інтернет-маркетингу Ad Space, часто з’являються саме завдяки змінам у поведінці споживачів і технологіях. Природно, що компанії, які швидко адаптуються до цих змін, матимуть більше шансів бути ефективними і результативними у своїх маркетингових зусиллях.
У цій статті розглянуто найновіші та найвпливовіші тренди цифрового маркетингу, які нині формують такий різнобарвний світ бізнесу.
1. «Вічнозелений» контент
Цей тренд полягає у створенні контенту, термін дії якого не закінчується та буде залишатися цінним для вашої авдиторії ще необмежено довго після публікації.
Ідея «вічнозеленого» (або довговічного) контенту досить проста: створювати матеріали, які можна використовувати багаторазово, не даючи їм застарівати чи ставати неактуальними. Це означає, що вам не потрібно придумувати нові фрагменти контента щотижня чи щомісяця, а достатньо створити щось один раз і дозволити цьому жити своїм життям.
Довговічним контентом може бути будь-що — статті, відео, подкасти чи графіка — все, що ваша цільова авдиторія вважає цінним і те, що відповідає її потребам. Що релевантнішим для них є ваш контент, то більша ймовірність того, що вони будуть його переглядати, ділитися та взаємодіяти з ним.
2. Використання штучного інтелекту та машинного навчання
Штучний інтелект (ШІ) і машинне навчання (ML) зараз заполонили весь інфопростір, щодня пропонуючі чергову порцію «їжи для роздумів». І було б дивно, якби це не зачіпало цифровий маркетинг. Ці технології вже дозволяють маркетологам аналізувати величезні обсяги даних, автоматизувати процеси та надавати персоналізований досвід. Ось як ШІ та ML вплинуть на діджитал-маркетинг:
- Посилення персоналізації. Алгоритми на основі штучного інтелекту можуть аналізувати дані користувачів, щоб надавати їм високоперсоналізований контент, рекомендації та рекламу, пристосовані до індивідуальних уподобань і поведінки.
- Чат-боти та віртуальні асистенти стають дедалі досконалішими, забезпечуючи підтримку клієнтів у режимі реального часу, генерацію лідів та персоналізовану взаємодію.
- Предиктивна аналітика. Алгоритми машинного навчання можуть аналізувати історичні дані для прогнозування поведінки споживачів, оптимізації маркетингових кампаній і виявлення певних трендів і закономірностей.
3. Маркетинг у додатку
In-App маркетинг (або маркетинг у додатку) — це створення цінності для користувачів через їхній досвід роботи з вашим додатком. Це можна зробити за допомогою реклами, push-сповіщень, електронних листів або іншого вбудованого контенту та функцій.
Такий підхід дозволяє вам звертатися до користувачів у потрібний час і в потрібному місці у вашому додатку, при цьому дозволяючи надавати релевантну інформацію на основі їхніх патернів використання або поведінки.
4. Відеомаркетинг
Популярність відеоконтенту неухильно зростає, і він продовжуватиме домінувати в цифровому маркетингу. Наступні тренди підкреслюють важливість відеомаркетингу:
- Прямі трансляції. Відео в прямому ефірі забезпечують автентичний і цікавий спосіб зв’язку з аудиторією в режимі реального часу, дозволяючи брендам демонструвати продукти, проводити заходи та взаємодіяти зі своїми підписниками.
- Короткі відео. Такі платформи, як TikTok та Instagram Reels, популяризували короткі відео, привертаючи увагу молодої аудиторії. Маркетологи можуть використовувати ці платформи для створення цікавого та вірусного контенту.
- Інтерактивні відео дозволяють глядачам активно взаємодіяти з контентом. Такі функції, як клікабельні посилання, вікторини та розгалужені розповіді, розширюють участь користувачів і підвищують конверсію.
5. Реалістичний інфлюенсер-маркетинг
У минулому співпраця з інфлюенсерами була успішним підходом для бізнесу для досягнення бажаної авдиторії. Однак у 2023 році цей тренд зазнав певних змін, і замість відвертого просування продуктів інфлюенсери мають застосовувати більш природний підхід. Наприклад, вони можуть демонструвати фрагменти свого повсякденного життя у коротких відео, тонко інтегруючи продукт або послугу в свою діяльність.
Також серед нових трендів інфлюенсер-маркетингу:
- Мікроінфлюенсери (інфлюенсери з невеликою кількістю підписників у вузьких нішах) набувають популярності завдяки їхнім справжнім зв’язкам зі своєю авдиторією та вищим показникам залученості.
- Довгострокові партнерства. Бренди все частіше прагнуть до довгострокової співпраці з інфлюенсерами, зосереджуючись на побудові справжніх стосунків і програмах амбасадорів, а не на разових кампаніях.
- Прозорість і автентичність, які дуже ціняться споживачами. Очікується, що бренди та інфлюенсери будуть більш прозорими щодо партнерств, розкриття інформації та справжніх рекомендацій щодо продуктів.