Компанія Amazon ніні налічує близько двох мільйонів активних продавців на своїй платформі, що робить її дуже конкурентним каналом електронної комерції. І переважна більшість продавців є чесними і сумлінно працюють, щоб зайняти свою нішу і заслужити достойну репутацію. Тим не менш, деякі недобросовісні продавці намагаються вибитися в лідери за рахунок шахрайства.
Численні бренди на платформі стикаються з труднощами у просуванні своєї продукції та формуванні іміджу через порушення прав інтелектуальної власності, — зазначають експерти 4b.ua. Це може бути щось просте — накшталт запозичення описів функцій, — або досить небезпечне, таке як крадіжка особистих даних. Дехто зі зловмисників також може виготовляти дешеві копії існуючих продуктів і намагатися продати їх за вигідною ціною. Такі неправомірні дії знижують довіру та споживчий досвід, що шкодить продажу і прибуткам для всієї бізнес-екосистеми.
Аби якісно захистити справжніх продавців, підвищити довіру клієнтів і створити безпечнішу та прозорішу ecommerce-платформу для всіх гравців, Amazon створив програму Brand Registry — «реєстр брендів».
Що таке Brand Registry?
Brand Registry — це внутрішня програма Amazon, що стартувала у 2017 році і останнім часом зазнала кількох змін і версій. Вона надає власникам доступні інструменти для захисту їхніх брендів та інтелектуальної власності, зокрема торгових марок — зрештою забезпечуючи найкращий клієнтський досвід. Поступово Amazon додала широкий спектр переваг для продажу, які охоплюють її інструменти.
Реєстрація бренду на Amazon може здатися дещо складною для постачальників і продавців, залежно від їхнього місцезнаходження. Існує кілька перешкод і етапів перевірки, але розблокування цих інструментів варте того.
Як це працює?
Реєстр брендів має суворі критерії та детальний процес затвердження, перш ніж прийняти конкретний бренд у програму. Однак після того, як його прийнято, кілька автоматизованих інструментів на Amazon визнають продукти бренда оригінальними та авторизованими. Ці інструменти регулярно сканують ринок і автоматично видаляють імітаційний контент. Продавець також отримує цілодобовий доступ до глобальної команди розслідувачів, які оперативно реагують на його скарги чи занепокоєння, пов’язані з авторським правом.
Крім того, продавці, схвалені Brand Registry, також бачать наступні можливості у своєму обліковому записі Seller Central:
- A+ контент дозволяє додавати більше зображень і відео у ваші списки товарів. Це включає в себе кілька функцій макетування, які дійсно можуть покращити зовнішній вигляд сторінки вашого товару.
- Спонсоровані бренди дозволяють включати такі елементи, як логотипи та спеціальні заголовки у ваші рекламні кампанії на Amazon. Завдяки цьому ваше оголошення виділятиметься на фоні маси товарів, що дає змогу отримати більше кліків.
- Магазини Amazon. Ця функція дозволяє створити безкоштовний багатосторінковий магазин для просування вашого бренду та продуктів.
- Аналітика бренду дає більш глибоке розуміння поведінки клієнтів, включаючи пошукові терміни та звіти про дані. Ви можете використовувати її разом із Semrush Traffic Insights для Amazon. Його звіти є більш персоналізованими та всеосяжними, тому ви можете вивчати зовнішні канали трафіку, аналізувати стратегії конкурентів і приймати більш розумні та швидкі бізнес-рішення.
Хто може допомогти з реєстрацією
Юридична компанія 4B, яка спеціалізується на супроводженні міжнародного e-commerce бізнесу, може забезпечити професійну підтримку реєстрації у Brand Registry, дотримуючись всіх правил Amazon.
Які переваги пропонує 4B:
- Безкоштовні консультації від юриста у ході реєстрації Amazon-акаунту.
- Досвід понад 100 успішних реєстрацій у Brand Registry.
- Перша компанія не лише з України, а й країн Східної Європи, яка одержала статус Amazon SPN.
- Фіксована ставка за послуги без додаткових витрат і прихованих платежів.