Як за 4 місяці рекрутингова агенція досягла системних результатів

14.07.2023

Коли ми зіткнулися з фінансовими труднощами в січні, здавалося, що наша агенція EvoTalents може закритись. Нам було важко знайти таку інформацію, яка була б доступна, тому зараз я хочу поділитися цим з вами, щоб більше людей могли скористатися цим досвідом.

Це важливо, оскільки коли ваш бізнес перебуває в кризовій ситуації, ви не можете допомагати іншим. До січня ми ледь утримувалися, але зараз ми регулярно переводимо донати, і як компанія, і як команда, ми маємо більше можливостей допомагати нашій країні.

Отже, перейдемо до самої суті. Я впевнена, що кожен, хто має свій проєкт, знайде щось корисне для себе.

Ось основні аспекти, які допомогли нам досягти системних результатів:

1. Щомісячні презентації

В січні ми вперше поставили цілі на наступний місяць, розклали їх на складові частини (показуючи воронки рекрутингу та клієнтів, тобто шлях, яким ми будемо досягати цілей), визначили основні задачі на майбутній місяць і потім кожен місяць в командному дзвінку дивились, що вже було зроблено і які результати були досягнуті.

Таким чином в командних дзвінках ми фокусувались на результатах і постійно обговорювали, як досягти поставлених цілей.

Також це допомогло після перших результатів розправити крила і далі рухатись більш впевнено, тримаючи напрям на масштабування.

2. Покращили фінансову тріаду та впровадили бюджетування

Вивели на новий рівень фінансову звітність та остаточно впровадили бюджетування. Виявилося, що навіть у непередбачувані часи в агенції можна планувати наступний місяць.

3. Маркетинговий звіт

Зараз ми аналізуємо кількість лідів, їх вартість та джерела, з яких в основному до нас приходять клієнти. Це дозволяє нам не тільки тестувати гіпотези по залученню нових клієнтів, але й зосереджувати зусилля на джерелах, які дають кращі результати.

Так, наприклад, ми побачили, що добре працює сайт, тому ми почали ще активніше за рахунок seo просування виводити себе в топ за ключовими словами. За три місяці кількість запитів значно зросло.

4. Побудова процесу лідогенерації

Знайшли підходящу CRM-систему, де регулярно проводимо аутріч. Найняли лідогенератора в нашу команду.

Зараз цей процес дає гарні результати та ми продовжуємо його покращувати.

5. Спрощення шляху клієнта

Зробили аудит сайту та забезпечили простий спосіб зв’язку з нами через нього, створили дві воронки клієнтів (просто запит та через консультації зі мною). Оперативно відповідаємо на запити, щоб не втрачати потенційних клієнтів.

6. Переглянули портрет клієнта

Командою провели три дзвінки, де брейнштормили ідеї разом. У результаті детально прописали портрети наших клієнтів. Зараз використовуємо ці ідеї в листах та соціальних мережах. Ринок змінився, і нам потрібно адаптуватися до змін потреб клієнтів.

Звичайно, це не ще все, але я впевнена, що саме ці ключові впровадження допомогли нам досягти значних результатів протягом 4 місяців.

Автор: Олена Волк, instagram.com/volk_elena/