Соціальні мережі нині є невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Тепер завдяки ним ми тримаємо зв’язок із рідними і друзями, проводимо онлайн-трансляції, проходимо курси smm, дізнаємся останні новини… І, звісно ж, такий потужний інструмент повноцінно використовується для ведення бізнесу, зокрема — для просування продуктів і послуг.
Хоча терміни «електронний маркетинг» і «цифровий маркетинг» все ще домінують в академічних колах, маркетинг у соцмережах (або SMM) стає все більш популярним як серед практиків, так і серед дослідників. Більшість платформ соціальних мереж мають вбудовані інструменти аналізу даних, що дозволяє компаніям відстежувати хід рекламних кампаній, їхній успіх і залученість авдиторії.
За допомогою SMM компанії звертаються до широкого кола зацікавлених сторін, серед яких поточні та потенційні клієнти, поточні та потенційні працівники, блогери, журналісти та широка громадськість. На стратегічному рівні SMM включає управління маркетинговою кампанією, контроль, визначення масштабу й охоплення (наприклад, більш активне чи пасивне використання), а також створення бажаної «культури» та «тону» у соцмережах фірми.
Які SMM-навички варто додати у своє резюме
Щоб отримати омріяну роботу в сфері SMM, вам потрібно мати гарне резюме. І саме підкреслення навичок SMM, які використовуються в повсякденній діяльності маркетолога, може допомогти значно швидше здобути відповідну посаду. Нижче представлені ці навички.
1. Планування і стратегія
Діяльність маркетолога в соціальних мережах обертається навколо розробки стратегії і щомісячних планів розвитку.
2. Контент-маркетинг
Всім подобається якісний контент. Шанси на те, що ваші пости досягнуть більшої кількості людей, зростають, якщо ваш контент є потужним і вигідно виділяється. Таким чином, ця навичка маркетингу в соцмережах у вашому резюме здатна творити чудеса.
3. Орієнтованість на дослідження
Всі знання, які отримують SMM-професіонали, ґрунтуються на ретельному дослідженні того, що відбувається у сфері маркетингу. Дуже важливо мати хороші дослідницькі навички, щоб скласти щомісячний планувальник.
4. Аналітика
Все, що ми робимо в маркетингу, підтримується аналітикою, оскільки це єдиний спосіб виміряти вплив ваших вкладень. Тому, якщо ви добре володієте цифрами, то у вас є правильні SMM-навички.
5. Створення спільноти
Маркетинг у соціальних мережах — це все одно, що створення спільноти ваших потенційних клієнтів. Отже, SMM-фахівці повинні знати, як взаємодіяти з потрібними людьми.
Де отримати знання з SMM
Компанія Сreative SMM https://creativesmm.com.ua/, що являє собою команду практикуючих фахівців у сфері інтернет-маркетингу, пропонує ряд тренінгів і курсів із SMM, на яких ви можете не лише навчитися всім методам і хитрощам маркетингу в соцмережах, а й отримати практичний досвід застосування різноманітних технік.
Курс «SMM на 100%» орієнтовано переважно на тих, у кого відсутній практичний досвід у реалізації SMM-стратегій. Після проходження навчання, яке складається з 19 занять, ви зможете:
- ставити вимірювані цілі кампанії;
- якісно визначати свою цільову авдиторію;
- розробляти SMM-стратегію;
- створювати детальний контент-план;
- працювати з просунутими інструментами просування;
- розробляти рекламні бюджети та стратегії;
- оволодіти аналітичним інструментарієм.
Варто також додати, що у компанії є можливість працевлаштувати студентів курсів, які проявили себе найкращим чином і показали достойні результати у навчальному процесі.