Зовнішня реклама нині стала невід’ємною частиною нашого життя. Це вже усталена, але досі ефективна стратегія, яку організації використовують для просування свого бізнесу серед існуючих та потенційних клієнтів.
Цілком природно, що зовнішня реклама представляє ваш бренд громадськості на постійній основі, і в цьому полягає її основна перевага. Її завжди видно — як у сонячні дні, так і в темні ночі. Людське око автоматично фокусується на яскравих і креативних ідеях, які транслюються завдяки численним білбордам, постерам, сітілайтам, лайтбоксам та іншим носіям.
Незважаючи на те, що існує безліч її форм, вкрай важливо використовувати відповідні зовнішні носії та дотримуватися стратегічного підходу при проведенні рекламної кампанії, щоб досягти ваших цілей у режимі реального часу.
Основні типи зовнішньої реклами
Існує два основних способи зовнішньої реклами — це традиційна та цифрова (діджитал). Традиційна реклама включає плакати та білборди. Деякі компанії також розміщують рекламу на вуличних меблях, станціях метро та в місцях продажу.
У той же час діджитал передбачає показ відео та анімації, що приваблюють потенційних клієнтів. Цифровий білборд потребує креативного дизайнера для створення привабливого дизайну, що швидко приверне увагу вашої цільової авдиторії. На щастя, сьогодні технології значно спростили дизайн цифрових білбордів.
1. Білборди і банери
Білборди є одним із найстаріших і найефективніших видів реклами. Вони з’явилися ще в 1830-х роках і досі залишаються ефективними. Зовнішні рекламні щити бувають великих розмірів і здебільшого розміщуються в місцях із високим трафіком — автомагістралі, залізничні станції, аеропорти, автовокзали, спортивні арени та вулиці.
Білборди бувають різних конструкцій, включаючи статичні та цифрові. Вони особливо ефективні, оскільки великий розмір дозволяє людям бачити рекламний контент під різними кутами та з різних відстаней.
Банери бувають різних розмірів і зазвичай розміщуються на вулицях, будівлях та інших поверхнях у місті. Вони гнучкі і можуть мати вигляд прапорів, світлодіодних банерних дисплеїв, друкованого паперу та вінілу. Бізнес використовує банери для просування товарів, послуг, подій, фестивалів, концертів та анонсування інших місцевих подій.
2. Мобільна реклама
Мобільна реклама — це один із креативних методів зовнішньої реклами, який організації почали використовувати у своїх маркетингових кампаніях з 1989 року. Мобільні рекламні білборди ефективні, оскільки рекламодавці використовують таксі, автобуси, вантажівки та причепи, які їздять містом або іншими цільовими локаціями, щоб продемонструвати свій рекламний контент великій авдиторії.
Із роками ця реклама еволюціонувала і зараз виробники виготовляють мобільні рекламні носії в різних формах, включаючи найсучасніші мобільні світлодіодні дисплеї.
3. Реклама в місцях продажу
Реклама в місцях продажу або POS-реклама — один із найкращих методів зовнішньої реклами для компаній, які хочуть вплинути на рішення клієнтів у момент здійснення покупки. Зазвичай вона розміщується у фізичних магазинах, торгових центрах та інших місцях, де відбувається продаж товару або послуги.
Зовнішні рекламні POS-носії бувають традиційними та цифровими. До традиційної POS-реклами відносяться купони, щити для демонстрації зразків продукції, внутрішні статичні вивіски тощо. Підприємства використовують цифрові світлодіодні дисплеї, інтерактивні дисплеї, які дозволяють авдиторії взаємодіяти з рекламним контентом за допомогою сенсорів і тачскрінів.
4. Вулична реклама
Вулична реклама має широкий спектр: від великих відеостін до невеликих банерів, рекламних щитів і плакатів на об’єктах вуличної інфраструктури, включаючи автобусні зупинки, лавки, вуличні ліхтарі, кіоски, навіси, сміттєві баки, велосипедні стійки тощо. Таку рекламу ви найчастіше побачите в парках та інших місцях, таких як тротуари та площі.
5. Настінні розписи
Настінні розписи — це одні з найбільших рекламних носіїв на відкритому повітрі, які розміщуються або малюються на різних зовнішніх частинах споруди або стіни. Зазвичай вони охоплюють значно більші частини будівлі і є добре помітними завдяки своїм масивним розмірам. Компанії використовують настінні розписи для реклами, оскільки вони є сміливими, високоефективними і служать довше, ніж інші види реклами, в тому числі друковані банери та плакати.
Де замовити зовнішню рекламу
В Україні успішно працює багатопрофільна компанія RAIDER PRO, що професійно займається створенням різноманітної зовнішньої реклами вже понад десять років. Маючи власну виробничу базу і персонал високого класу, компанія може реалізувати проєкт будь-якої складності і масштабу.
Ось які види послуг пропонує RAIDER PRO:
- виготовлення всіх доступних видів зовнішньої реклами;
- створення світлових сітілайтів, лайтбоксів, літер, акрилайтів, фреймлайтів;
- оформлення інтер’єрів;
- двосторонній друк банерів;
- УФ-друк на різних типах матеріалах, а також друк білим кольором;
- широкоформатний повнокольоровий друк на рулонних матеріалах;
- ламінація та підрізання друку будь-якого рівня складності;
- виготовлення табличок із шрифтом Брайля.
Компанія незмінно ставить за мету забезпечення клієнтів лише якісними товарами та послугами, чому сприяє наявність сучасного високотехнологічного обладнання.