Картотека у ветеринарних клініках: як спростити ведення обліку тварин?

30.10.2023

Облік тварин в лікарні має бути не просто детальним, але й грамотним. Він не тільки модернізує роботу всього медичного персоналу, а й гарантує конфіденційність даних пацієнтів, а також їх обробку відповідно до положень нормативної бази України. Враховуючи це, сучасні клініки все частіше відмовляються від паперових карток пацієнтів на користь електронних, та формують єдину базу, таку як картотека в CRM ENOTE. Картка пацієнта є первинним джерелом інформації для кожного фахівця закладу, тому її інтеграція в загальну систему суттєво полегшує роботу. Цифровий формат дозволяє з легкістю взаємодіяти з усіма напрямками роботи лікарні, дублювати дані та заощаджувати фізичне місце на зберігання.

Як відбувається реєстрація нового пацієнта в програмі обліку ветеринарної клініки?

При першому візиті тварини до ветеринарної клініки завжди створюється медична картка. Незалежно від того, чи обслуговується власник вже в центрі з іншим домашнім улюбленцем, для кожної нової тварини заводиться окремий документ.

Через те, що клички тварин можуть бути однаковими, додаткова ідентифікація відбувається на основі даних власника. Обов’язкова інформація, що включається до картки:

  • кличка тварини;
  • вид;
  • порода;
  • дата народження;
  • стать;
  • № клейма;
  • ПІБ господаря та його контактні дані

Через численність порід собак, котів, птахів та інших тварин, зручно користуватися ЦРМ-системами, де вже передбачена відповідна база даних. Саме цим зручне створення картотеки в системі enote.vet. Такий підхід спрощує роботу і з адресами власників, коли оператор обирає з випадаючого списку потрібне місто, вулицю, будинок. Функція вибору даних зі списку робить роботу з картками простіше, особливо при сортуванні за певними критеріями.

Багато CRM систем для ветеринарної клініки пропонують можливість розробки власної анкети клієнта та його тварин з додатковим опитуванням, яка буде відображати актуальні запитання, корисні для лікувальної та маркетингової діяльності медичного центру. Це не просто зручний інструмент роботи, а й ключовий елемент для успішного розвитку ветеринарного бізнесу в рамках однієї програми.

Чому хмарний сервіс автоматизації для ветклініки ідеальний варіант для збереження даних?

Коли медичний заклад накопичує велику картотеку пацієнтів, стає критично важливим питання її безпечного розташування. Зберігання такої інформації на власному сервері вже давно не вважається найкращою практикою. Фізичне обладнання може стати жертвою форс-мажорних обставин, бути викраденим, а також до нього може бути отриманий несанкціонований доступ.

Сьогодні багато як мережевих, так і моно клінік віддають перевагу оренді потрібного об’єму пам’яті у віддалених дата-центрах. Ці спеціалізовані установи забезпечують резервне копіювання даних, гарантують безперервність роботи свого обладнання, співпрацюють з операторами інтернету першого рівня та забезпечують стабільний зв’язок, навіть при високому трафіку.

Система для ветеринарних клінік ENOTЕ пропонує встановлення ПЗ на хмарні сховища, відкриваючи для користувачів віддалений доступ. Цей варіант забезпечує доступ до системи з будь-якої точки світу, де є інтернет, за допомогою особистого електронного ідентифікатора.

Розробник ПЗ ENOTЕ бере на себе відповідальність за питання оренди хмарного сховища, а також розв’язання всіх технічних питань. Клієнти, у свою чергу, оформлюють абонемент з квартальною оплатою за використання сервісу, отримуючи у своє розпорядження надійний та зручний ефективний робочий інструмент.