Незважаючи на те, що піца — це традиційна страва італійської кухні, вона користується великою популярністю далеко за межами європейського регіону. В Україні запечені коржі з начинкою належать до ТОПових кулінарних шедеврів, які купують на винос. Це цілком зрозуміло, адже піца характеризується поживністю і багатим смаковим розмаїттям.
Замовити таку їжу можна в більшості кафе і ресторанів. Однак найкраще купувати її в спеціалізованому закладі. Особисто ми для себе обрали мережу піцерій «MonoПіца» — Monopizza. Спеціалізація закладу на конкретному напрямі кулінарії відіграє важливу роль у якості страв та різноманітності асортименту. Тому піцу варто купувати саме в піцерії, а не універсальному кафе чи ресторані.
Аргументи на користь «MonoПіца»
Обираючи гідну піцерію (а для цього довелося порівняти не один десяток постачальників), ми зупинили свій погляд на цій мережі закладів. І причини пояснюються низкою її незаперечних переваг:
- Спеціалізація. Концентрація ресурсів компанії на конкретному кулінарному напрямку — запорука якісної продукції та сервісу. На кухнях працюють професійні кухарі-піцайола. Забезпечується ефективна логістика — продукти не залежуються на складах, а планомірно витрачаються в міру надходження замовлень.
- Розвинена мережа ресторанів. Чим більше закладів у структурі компанії, тим краще. По-перше, збільшується торговий оборот, що сприяє зниженню собівартості продукції. По-друге, прискорюється доставка, оскільки піцерії розташовуються в різних районах великих міст.
- Висока якість їжі. Страви готуються переважно зі свіжих продуктів. Виконується сувора перевірка стандартів якості, що є обов’язковою умовою успіху франчайзингової мережі.
- Різноманітне меню. Через спеціалізацію компанія пропонує страви обмеженого числа категорій. Левову частку асортименту формує піца. І хоча категорій страв менше, ніж у пересічному ресторані, різноманітність піц дає змогу задовольнити запити кожного гурмана: гострі, негострі, солодкі, м’ясні, сирні, фруктово-овочеві, вегетаріанські тощо.
- Привабливі ціни. Власне виробництво (кухня в кожній торговельній точці) — запорука помірної собівартості. В умовах стабільно зростаючого обороту це дає можливість встановлення привабливих відпускних цін на готові страви.
Ще одна важлива перевага — швидка доставка. По-перше, їжу готують на кухні того закладу мережі, що ближче за інших розташований до покупця. По-друге, її доставляють відповідальні кур’єри, які добре знають особливості міської інфраструктури та вправно обминають дорожні затори навіть у годину-пік.