YouTube для бізнесу: найбільш ефективні рекламні практики

10.01.2024

YouTube є другою за популярністю платформою соціальних мереж і другою за величиною пошуковою системою. Маючи понад 2,5 мільярди активних користувачів, цей відеохостинг пропонує бізнесу один із найкращих способів охопити потенційних клієнтів.

Розміщуючи відеорекламу на YouTube https://webmate.ua/videoreklama-v-youtube, ви отримуєте доступ до величезної глобальної авдиторії, що значно збільшує вашу власну клієнтську базу. Це особливо актуально зараз, коли глобальна відеоплатформа дозволяє маркетологам таргетувати користувачів на основі їхніх пошукових історій.

Але працювати з великою платформою, де домінують технічно підковані люди, може бути не так просто. Тому варто зосередитися на практиках, які допоможуть вам максимізувати можливості для розвитку свого бізнесу.

Отже, давайте розглянемо найбільш ефективні способи покращити свою рекламну діяльність.

1. Знайте свою авдиторію

Важливо мати чітке уявлення про те, хто саме і як буде переглядати вашу рекламу. Знання своєї цільової авдиторії — це перший крок до створення успішної рекламної кампанії на YouTube. Коли ви знаєте своїх глядачів та їх больові точки, ви можете ефективно створювати рекламу, яка захопить їх і змусить взаємодіяти з вашим бізнесом.

Отже, поставте собі такі запитання:

  • Яка моя цільова авдиторія, чим вона характеризується?
  • Який контент люди хотіли б бачити?
  • Що вони вже дивляться на YouTube?
  • Чому я можу навчитися у їхніх улюблених YouTube-творців?
  • Як я можу налаштувати свій контент відповідно до їхніх уподобань?

2. Надавайте персоналізований контент

Ваш рекламний контент повинен бути достатньо привабливим і переконливим, щоб ваша цільова авдиторія забула про основне відео і почала безпосередньо взаємодіяти з вашим бізнесом. Ви можете використовувати всі правильні ключові слова і мати необмежений маркетинговий бюджет, але все це нічого не значитиме, якщо ви не надаєте якісний контент.

3. Зацікавте людей на самому початку

Ви можете використати пісню, що запам’ятовується, відому публічну особу, незвичний вибір жанру та багато інших речей. Якщо вам вдасться привернути увагу глядача вже в перші 2 секунди, швидше за все він додивиться вашу рекламу до кінця і, цілком можливо, захоче дізнатися більше про те, що може запропонувати ваш бізнес.

4. Тривалість реклами має значення

Це особливо актуально для реклами, яку можна пропустити, але стосується й інших форматів. Якщо ваш ролик занадто довгий, є ймовірність, що глядач втратить фокус або взагалі не захоче його дивитися. Створення коротких відеороликів — набагато кращий варіант. Вам потрібно швидко донести свою думку. Наприклад, якщо ваш рекламний ролик можна пропустити через 5 секунд, суть відеоконтенту повинна бути передана за ці 5 секунд.

5. Важливо, де ви представляєте свій бренд

Згідно з даними YouTube, реклама, що знаходиться у верхній частині воронки, демонструє найкращі результати, коли ваш бренд відображається в перші п’ять секунд відео, а потім впродовж усього ролика. У відеороликах, орієнтованих на авдиторію, яка знаходиться нижче по воронці (наприклад, якщо ваш ідеальний глядач перебуває на етапі роздумів), бренд може відображатися трохи пізніше. Це дозволяє глядачеві зануритися в історію реклами, що збільшує час перегляду для вас.

6. Цільові сторінки є обов’язковими

Якщо ви не використовуєте рекламну форму на YouTube, дуже важливо перенаправляти своїх глядачів на цільову сторінку (так званий лендинг). Добре продуманий лендинг, котрий розширює зміст інформації, наданої в рекламі, допомагає вашим клієнтам дізнатися більше про ваш бізнес і про те, як ви можете допомогти вирішити їхні проблеми.

7. Постійно вдосконалюйтесь

Погодьтеся, завжди є щось, що можна відредагувати або покращити для підвищення рівня успішності вашої маркетингової кампанії. Ви можете експериментувати з різними форматами оголошень і закликами до дії, щоб перевірити, на що більше реагують ваші глядачі. Ви також повинні стежити за аналітикою, щоб відстежувати успіх ваших рекламних кампаній.