Якого обслуговування потребують електромобілі Tesla?

06.03.2024

Хоча це і правда, що електромобілі потребують менше обслуговування, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), це зовсім не означає, що їм не треба регулярно відвідувати tesla serwis. Як і бензинові чи дизельні авто, електромобілі можуть перетворитися на дорогу і ненадійну грошову яму, якщо за ними я кслід не доглядати. Вони досить швидко втрачають значну частину своєї вартості при перепродажі. Які є рекомендації з технічного обслуговування електромобілей Tesla? Про це далі у статті.

Обслуговування гальмівних супортів

Як ви, мабуть, вже знаєте, механічні гальма не знаходять особливого застосування на електромобілях через рекуперативне гальмування. Плюс у тому, що при належному догляді ваші оригінальні гальма можуть навіть пережити ваш автомобіль. Недоліком є те, що через те, що вони використовуються не надто часто, ваші робочі гальма схильні до іржавіння, заклинювання та інших проблем, пов’язаних із корозією. Щоб запобігти цим проблемам, більшість виробників електромобілів, включаючи Tesla, рекомендують щорічне обслуговування гальмівних супортів.

Заміна осушувача кондиціонера

Осушувач — це гігроскопічна речовина, що поглинає воду. Кожен автомобіль на дорозі використовує осушувач у системі кондиціонування повітря для видалення шкідливої вологи. У бензинових транспортних засобах осушувач зазвичай не потребує заміни, але в електромобілях він став регулярним елементом обслуговування. Чому це так? У Tesla система кондиціонування насправді називається системою терморегулювання, тому що вона також використовується для охолодження акумулятора та електроніки. Якщо буде виявлено втрату холодоагенту кондиціонера або система зіпсується, ваш автомобіль буде виведений із ладу. Найкращий спосіб запобігти цьому — замінити мішок з осушувачем і періодично перевіряти рівень холодоагенту.

Заміна повітряного фільтра салону

Повітряний фільтр салону очищає повітря, яке надходить через систему клімат-контролю. Навіть коли вентилятор системи вимкнений, повітря все одно рухається через ці фільтри, оскільки Tesla підтримують позитивний тиск у салоні, щоб запобігти появі запахів і випарів. Коли ці фільтри стають обмеженими, продуктивність обігрівача/кондиціонера знижується, лобове скло розморожується довше, і ви можете відчути в салоні неприємні запахи. Моделі 3/Y мають один такий фільтр, тоді як більшість моделей S/X мають два фільтри.

Заміна рідини та фільтра приводного блоку

Хоча електромобілі використовують менше нафтових мастил, ніж авто з ДВЗ, ваша Tesla все одно потребує мастила в передньому та задньому приводах, зауважують автомайстри з nikola service. Воно використовується для змащування та охолодження двигунів, шестерень і диференціалів. Хоча Tesla, як і багато інших виробників, стверджує, що це «довічна» рідина, зазвичай мається на увазі термін служби приводного агрегату, а не автомобіля. Власникам, які мають намір експлуатувати свій автомобіль довше 150 000 км, рекомендується замінювати мастило та фільтри редуктора кожні 100 000 км.

Приводні агрегати Tesla — це справжнє інженерне диво зсередини, і це забезпечує економічно ефективний захист їх компонентів — включаючи двигуни і підшипники, які обертаються зі швидкістю до 18 000 об/хв.

Щорічні перевірки

Кожен автомобіль на дорозі має проходити перевірку кваліфікованим фахівцем раз на рік, і Tesla не є винятком. Ось кілька причин, чому перевірка вашого електромобіля так само важлива, як і автомобіля з ДВЗ:

  • Через більшу вагу та крутний момент електромобілі важче витримують навантаження на деталі підвіски, такі як важелі управління, втулки, стійки та кульові шарніри, ніж бензинові автомобілі.
  • Електромобілі більш схильні до нерівномірного та прискореного зносу шин, ніж їхні ДВЗ-еквіваленти, а також мають дорожчі шини.
  • Системи опалення та охолодження електромобілів набагато складніші і тому більш схильні до витоків. Як зазначалося раніше, багато з цих витоків можуть повністю вивести автомобіль із ладу.